Vilka toppar R600 2005?

robban augustsson blir nog fetgiftig om han kör, han blev ju uppklassad till a förare efter bara 3 tävlingar i rookie 600 :Bugar

visst fasen, a förare får väl inte köra i rookie klassen

Last edited:
GIXxXER skrev:
robban augustsson blir nog fetgiftig om han kör, han blev ju uppklassad till a förare efter bara 3 tävlingar i rookie 600 :Bugar

visst fasen, a förare får väl inte köra i rookie klassen

Hehe, neh det är lite det som är grejen med Rookie-klasserna! :lol

spyan skrev:
jag har ju b-licens och en vass r6:a så jag får la domenera i rookie 600 ett år till :yoparty

Lägg ner nu du kan fan inte få vara kvar :fatta! .Låt oss utan talang lösa göra upp om saken :yoparty . Tror själv att det kommer nåra "gatåkare"som kör ***** ur oss dödliga. Annars är nog Pelle K och Ove mina favoriter. Båda har rätt instälning till det hela.

Ps Tackar Peter men som ekonomin ser ut nu ligger jag inte ens med i start fältet ds

Ps2 Micke-bus kan nog överaska om han glömmer att han är gammal och gaggig. ds

ps3 Madmoose sorry gubben, men du får nog finna dig i att vara frånåkt nästa år med, jag lovar att släppa förbi dig på någon träning ds

Spyan enda anledingen att du vann var dinna fultrimm fälgar :finger hadde du varit som oss hade du legat minst på 15 plats.

Ska Pelle K köra R600 då? Vet att han var sugen på R1000 .... ?

/benfre

ecce skrev:
Lägg ner nu du kan fan inte få vara kvar :fatta! .Låt oss utan talang lösa göra upp om saken :yoparty . Tror själv att det kommer nåra "gatåkare"som kör ***** ur oss dödliga. Annars är nog Pelle K och Ove mina favoriter. Båda har rätt instälning till det hela.

Ps Tackar Peter men som ekonomin ser ut nu ligger jag inte ens med i start fältet ds

Ps2 Micke-bus kan nog överaska om han glömmer att han är gammal och gaggig. ds

ps3 Madmoose sorry gubben, men du får nog finna dig i att vara frånåkt nästa år med, jag lovar att släppa förbi dig på någon träning ds

Spyan enda anledingen att du vann var dinna fultrimm fälgar :finger hadde du varit som oss hade du legat minst på 15 plats.

Jodå Pelle har köpt sig en Veidec 600, Yamaha R6.

ecce skrev:
Då kommer ju han var i topp nästa år. Vem köpte Pelles hoj då? Den gick ju skapligt så det kan ju bli en kandiat.
Den köpte Tony Skog, han bor i närheten av Falkenberg. Han kan bli väldigt het på sin hemmabana i Falkenberg.

Jag tror inte jag kommer att ligga i toppen kanske runt 10:e plats.
Jag tror det blir så här fem i topp
1. Benny F
2.Lasse G nr 80
3.Örjan
4.Zelin
5.Norling

Vad nu, Veidec R6:a .... FUSK :mad: Vems hoj har du köpt ?

/Fredrik

Pelle k skrev:
1. Benny F
2.Lasse G nr 80
3.Örjan
4.Zelin
5.Norling

Pelle k skrev:
1. Benny F
2.Lasse G nr 80
3.Örjan
4.Zelin
5.Norling
Ja man kan ju alltid hoppas, men kraven ökar ju om du nu ska hålla på och trissa upp förväntningarna.
Bara träna ändå mer då :brinnerup , jobbigt o tråkigt med konditionsträning.

Ove strunta i och träna eller springer du 3 mil i veckan haha.
Själv har jag träningsförbud så jag kan i lugn och ro ligga på soffan och slappa.

Pelle k skrev:
Ove strunta i och träna eller springer du 3 mil i veckan haha.
Själv har jag träningsförbud så jag kan i lugn och ro ligga på soffan och slappa.

Vad har du gjort då torrbrutit och ramlat i garaget :rofl ? Nej vad har hänt?

Pelle k skrev:
Tränat när man inte skall träna. jag har fått något skit i bröstet men är snart på g igen

Fy fan låter otäckt det där. Hoppas du kryar på dig snart. Själv så tränar jag genom att drika kaloridrinkar på 33cl detta gör underverk med min elittränade kropp.

*/ ?>
Nyheter
Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back