KGK
1200
Slå på TVn karl! Landslide!
ingen landslide enligt TV5!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Slå på TVn karl! Landslide!
ja han får nog en del problem ifall han vinner. McCain får nog det lättare.
Varför känns det som att man har hamnat mitt i Obamas hejarklack om tittar på Filip och Fredriks valvaka?
sen när han väl vunnit
Jo det har jag inte lyckats undgå senaste timmarna. Menade bara att det känns konstigt. Är ju ungefär samma stämning som om det varit en landslagsmatch i fotboll det var frågan om.De är öppet partiska till Obamas fördel.
jo men kommer ihåg hur det var för 2 val sedan...
det är nog väldigt öppet hur det blir ifall han vinner
helt sant, det jag skrev är bara mina spekulationer. däremot så är det ett faktum att amerikanerna är rädda för att medge att de faktiskt tycker bättre om svartingen än den vite helyllemaccain.
men för att tala om något annat, någon som hört något om vem som vinner kalifornien?
Prognosen säger väl Obamam, men vallokalerna stänger inte förens 05.00, tror jag. Alltså inget resultat därifrån än
CNN hade nån valexpert som försökte pussla ihop hur McCain skulle kunna vända detta, summan var att förutsatt att Obama vinner Washington, Oregon Och Cali (där han leder stort i alla poller) MÅSTE McCain vinna ALLT annat....

är vi verkligen så värdelösa på engelska att vi inte ens ger oss på att prata med infödingarna?
............ vi inte ens ger oss på att prata med infödingarna?:va
vaffan hände?! Jag somnade med nacken i en 90-gradersvinkel likt en abborre med bruten nacke. Det sista Jag kommer ihåg var nån i grön pyamas som fes så det rök om det. Nu kan Jag knappt sitta upp normalt. Jag missade hela rejset![]()

|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem
WP har länge varit synonymt... |