vilka stannar uppe och valvakar inatt?

Mccain rädda tjuren!

The entire village of Kogelo, in Western Kenya, is supporting Barack Obama on election day. Well, almost. There is one supporter of Senator McCain here; the bull that will be slaughtered should Obama win..

art.kogelocow.jpg

http://inthefield.blogs.cnn.com/2008/11/04/if-obama-wins-the-bull-gets-slaughtered/

Last edited:
var är det där för bosakap egentligen?
borde tas in på nödslakt då det bara är skinn på stackars kadavret

Vaknade på soffan för en timme sedan, har haft feberyra sedan 9-tiden :( Så nu lär jag inte kunna göra annat än att hålla koll på detta, hade ändå tänkt vara hemma från jobb imorgon och ligga på soffan och tycka synd om mig själv.

Har laddat upp med jordgubbsglass, stor kopp med blue russian-te, ett glas med cola, en finwhiskey och slutligen en skål med salta pinnar. Just ja, en bit italiensk salami hittade jag i kylen också :D

Har laddat upp med jordgubbsglass, stor kopp med blue russian-te, ett glas med cola, en finwhiskey och slutligen en skål med salta pinnar. Just ja, en bit italiensk salami hittade jag i kylen också :D

Man tager vad man haver.
Jag har rotat fram en gammal matlåda, en näve pommes, 4 öl, en halväten påse cantuccini och en ananas.

Vaknade på soffan för en timme sedan, har haft feberyra sedan 9-tiden :( Så nu lär jag inte kunna göra annat än att hålla koll på detta, hade ändå tänkt vara hemma från jobb imorgon och ligga på soffan och tycka synd om mig själv.

Kolla din panna! :gnissla

Min medvakare har somnat. Nu skriver jag KUK i hans panna med brun-utan-sol.
Vekling! :mad:

Man tager vad man haver.
Jag har rotat fram en gammal matlåda, en näve pommes, 4 öl, en halväten påse cantuccini och en ananas.

Fyfan, du låter ju värre än den värsta ungkarlen :rolleyes:

Jürgen, nu missar jag poängen :va Min panna? Edit/ nu förstod jag...

nå, vad tycker ni nu då? vem ska vinna?

obama!

:rofl :rofl :rofl du e rolig du !

Det skulle ju vara värt det för att vakna upp bredvid en drömkvinna som Dieseldoris, men hon är nog för bra för att vara sann :( Hur stor är chansen att det finns en honkönad misantrop som är porrskadad? Som sagt, att få ha ordet KUK i pannan vore värt det...

fan vad alla lyxar till det, själv får jag sitta här med mitt te och mina stektäggåbaconmackor...:( inte ens en bir har jag. har dock lite rom kvar, kanske kan man blanda det med teet?:va variant på jägerte kanske?:D

fan vad alla lyxar till det, själv får jag sitta här med mitt te och mina stektäggåbaconmackor...:( inte ens en bir har jag. har dock lite rom kvar, kanske kan man blanda det med teet?:va variant på jägerte kanske?:D

Fyfan, stekt ägg på macka! Det ska jag gå och göra genast, hoppas för tjejens bästa att vi har ägg i kylen :mad:
För övrigt så ska jag även slå på en kopp med kaffe så jag kan göra mig en stor Irish coffee, då blir whiskeyn mycket godare :D Fan att man bara har sprutgrädde :(

Fyfan, stekt ägg på macka! Det ska jag gå och göra genast, hoppas för tjejens bästa att vi har ägg i kylen :mad:
För övrigt så ska jag även slå på en kopp med kaffe så jag kan göra mig en stor Irish coffee, då blir whiskeyn mycket godare :D Fan att man bara har sprutgrädde :(

hoppas att du inte har några, jag har en hel kartong kvar och ska snart göra mig en macka till:FU

jag vill också ha drink dock...:( mitt romte smakade fan:zpy

edit: jag hittade köttbullar!!:yoparty

hoppas att du inte har några, jag har en hel kartong kvar och ska snart göra mig en macka till:FU

jag vill också ha drink dock...:( mitt romte smakade fan:zpy

edit: jag hittade köttbullar!!:yoparty

Jag hade ägg :D Köttbullar hittade jag också en hel påse i frysen, så risken finns att det blir äggmackor med köttbullar och leverpastej på. Kanske en näve chips till det också, fanns visst en påse i skafferiet...
Romte låter väl sisådär, jag gjorde en Irish coffe fast det blev visst en jamaican coffe då det blev rom istället för finwhiskey i den. Det var godare än originalet, ska bara försöka komma ihåg det också...

Hur kan romte bli fel? Jag har en rykande kopp här som knullar i munnen.

jag vet inte, fel rom kanske?:va captain morgan black label... får väl ta och prova en med havana club också.
vilket språk du har människa!:skrämd :D

Jag hade ägg :D Köttbullar hittade jag också en hel påse i frysen, så risken finns att det blir äggmackor med köttbullar och leverpastej på. Kanske en näve chips till det också, fanns visst en påse i skafferiet...
Romte låter väl sisådär, jag gjorde en Irish coffe fast det blev visst en jamaican coffe då det blev rom istället för finwhiskey i den. Det var godare än originalet, ska bara försöka komma ihåg det också...

F U! :4skrika
jävla sadist...:gråta
tja, du har ju alltid den här tråden att se tillbaka på om du skulle glömma:)

Last edited:
*/ ?>
Back