Vilka städer har ni bott i?

Rash skrev:
2558164 Jag älskar fan Gelleråsen. Hade de små stugorna vid banan haft lite mer bekvämligheter och vart till salu så...:kär
Har gått den banan för mig själv både vid solnedgång och soluppgång. Såå romantiskt:)
Speciellt när man kört där på dagen, festat på kvällen och sedan gått banan på fyllan... Åhh, böjde mig till och med ner och kysste asfalten och bad till gudarna om insikt till snabbare spår vid nästa tillfälle:tummenupp

heh.. ja fan, bygga en ny stad breve banan kanske..för den nuvarande stan suger iaf brutalt...ett par polare va nere på nå jävla tjofläjs som tydligen ska va de populäraste stället att hänga o ta nån öl eller fika på kvällarna.. de va typ en handfull människor.. gick fan o viska till varandra... :huvet livat värre

AndreasNo skrev:
2558174 heh.. ja fan, bygga en ny stad breve banan kanske..för den nuvarande stan suger iaf brutalt...ett par polare va nere på nå jävla tjofläjs som tydligen ska va de populäraste stället att hänga o ta nån öl eller fika på kvällarna.. de va typ en handfull människor.. gick fan o viska till varandra... :huvet livat värre

Men vaffan hörru AndreasNo. Du verkar ju het på gröten. Varför sitter du hemma och äggar? Där blir inga barn gjorda

Starstriker skrev:
2558245 Men vaffan hörru AndreasNo. Du verkar ju het på gröten. Varför sitter du hemma och äggar? Där blir inga barn gjorda

Het på gröten?..
Sitter hemma, jaru.. läs mina senaste inlägg...bor i en skitstad, det är mer livat här hemma i min etta än ute på stan!!

KARLSKOGA (det är inga fel på den stan inte :D ) Göteborg Härryda Göteborg Mölndal Sjövik Älvdalen. Nu är det slutflyttat :tungan

AndreasNo skrev:
2558314 Het på gröten?..
Sitter hemma, jaru.. läs mina senaste inlägg...bor i en skitstad, det är mer livat här hemma i min etta än ute på stan!!

Sluta gnäll och ta tag i ditt liv istället. Finns säkert jobb som väktare i Karlstad eller Linköping eller vilken större stad som helst!!! :tummenupp
Det e bara du själv som kan förändra DITT liv! :pannkyss

Milla skrev:
2559440 Sluta gnäll och ta tag i ditt liv istället. Finns säkert jobb som väktare i Karlstad eller Linköping eller vilken större stad som helst!!! :tummenupp

ja men jag har det ju så bra egentligen..

så vill ändå inte riktigt, i rädsla att jag ändå tycker allt e skit oavsett hur jag gör.. :huvet

Kollade i tråden lite. Många som setts sig omkring, de e bra att vidga vyerna...

Bott själv i en håla som heter Hallstahammar, sen Västerås, Söderhamn, rena knarkarkvarten, Budapest, vackraste huvudstaden i europa..Halmstad_Tylösand i flera år, träffade kungen av sand där..:D . Flyttade sen till Uppsala, sen blev det i omgångar både Orlando, Seattle samt Los Angeles på grund av jobb i olika stadier.

men ,sverige behövde mig, så jag blev kvar i uppland. Funnit platsen där mina barn får växa upp nu.....äka bort kan man alltid.

Hmm... Föddes i Östersund, kom hem till Strömsund. Flyttade till Quito (Ecuador), Puyo (Ecuador), Strömsund, Södertälje... Och nu Umeå!
Kommer nog inte flytta de närmsta åren, såtillvida inte AstraZeneca erbjuder mej ett chefsjobb i sthlms-området.

Åmål, Säffle, Östersund och Umeå, i nämnd ordning.

Milla skrev:
2559440 Sluta gnäll och ta tag i ditt liv istället. Finns säkert jobb som väktare i Karlstad eller Linköping eller vilken större stad som helst!!! :tummenupp
:7peta vissa gillar att gnälla och inte lyssna på vad andra säger :)

Uppsala och Dublin

Trodde verkligen att jag skulle hämta ut min pension på Irland i framtiden..glad att det inte blev så utan att jag flyttade hem innan dess ;) har inte ångrat mig en sekund.

Vad är kriteriet för "bo" ?

Om man jobbar i en stad och bor där under arbetet, räknas det som bo?
Eller menar du "permanent adress" med eftersändning av posten och allt?

Gäller det första, så blir ju raden rätt lång, det senare så blir den inte längre än:

Hallstahammar, Karlskrona, Täby, Vaxholm, Stockholm, Bålsta

Dr.Bike skrev:
2563991 Vad är kriteriet för "bo" ?

Om man jobbar i en stad och bor där under arbetet, räknas det som bo?
Eller menar du "permanent adress" med eftersändning av posten och allt?

Gäller det första, så blir ju raden rätt lång, det senare så blir den inte längre än:

Hallstahammar, Karlskrona, Täby, Vaxholm, Stockholm, Bålsta

Menar väl typ där man bott åtminstone ett par månader..

Inte bara haft ett jobb nånstans i en vecka o bott på vandrarhem eller så.. eller semester i Himalaya två veckor :D ..heh

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D