Vilka städer har ni bott i?

Linköping, Boston, löddeköpinge och barsebäck

Målet är småland för tillfället!!! (offroadmarker ;-))

Västerås, Norberg, Kållered, Ljungbyhed/Helsingborg, Västerås, Fagersta, Västerås och Uppsala. Sommarjobbsstäder Sthlm och Skara, har hyrt bostad där men aldrig "boat in mig" riktigt.

Märsta, eller rättare sagt utanför märsta på landet, efter gymnasiet flyttade jag hit till växjö och kärleken som höll ett tag :gnissla Växjö är väl en trevlig liten håla, trivs fint med jobb osv. Men nu är det dags att flytta hem till märsta igen.
Borta bra men mammas köttbullar bäst :yoparty :D
//Tobbe

Waxholm-rynge(ystad,skåne,danmark)-Waxholm-Nån annanstans snart.

Göteborg - Uppsala - Linköping - Eksjö - Linköping - Västervik - Oslo - Västervik - Mölndal - Västervik - Mölndal (vilket jävla hattande fram och tillbax...)

Lund-Linköping-Norrköping-Finspång:rodnar -Norrköping-Katrineholm-Norrköping-Sundsvall (flyttade samma dag som jag flyttade in :rolleyes: )-Kolmården.

Kirdjali underbara kommunistiska Bulgarien,), Ystad (bananbåten till Ystad -89. Egentligen var det med tåg:rolleyes: ), Trelleborg, Göteborg, Ringhals (husen precis utanför Ringhals), Bua, Ringhals, Bua (vi fick flytta fram och tillbaka), Slöinge, Karlstad (strax utanför, underbart fint litet samhälle), Kungsbacka (i typ 15år), Mölndal (sedan drygt ett år), allinternal.com (sedan två veckor).

Säkert glömt något..:/

För 100 år sedan bodde mina förfäder i det Osmanska riket, därav att det finns turkar i Bulgarien:tummenupp
När nya bekantskaper frågar vart man kommer ifrån och man svarar Bulgarien, så frågar alltid andra, men, jag trodde ju att du var turk... Därav att jag är van vid att förklara varför en turk kommer från Bulgarien men bor i Sve:rolleyes: :D

Och sedan gillar jag era kvinnor:yoparty

:rolleyes: Bjuråker, Bergsjö, Hudik, Sthlm...bor länge eftersom man trivs...men nu börjar de kännas lägligt att flytta igen :)
Några bra tips?

Bus-Bo skrev:
2557217Har förövrigt bott mina första sju månader inne i Göteborg, sen resten i Jonsered, förutom 6 månader i Kosovo.:tummenupp
12 månader i Kosovo...
När var du där?

mitt ute i skogen, osby, lund, helsingborg, stockholm, nacka, åkersberga, nacka, mälarhöjden, stockholm

det är säkert inte färdigflyttat jag är ju fortfarande ung :)

AndreasNo skrev:
2558102 Nära till banan när man bor i Lkpg med.. men man slipper bo i en skitstad :tummenupp

Jag älskar fan Gelleråsen. Hade de små stugorna vid banan haft lite mer bekvämligheter och vart till salu så...:kär
Har gått den banan för mig själv både vid solnedgång och soluppgång. Såå romantiskt:)
Speciellt när man kört där på dagen, festat på kvällen och sedan gått banan på fyllan... Åhh, böjde mig till och med ner och kysste asfalten och bad till gudarna om insikt till snabbare spår vid nästa tillfälle:tummenupp

Nyheter
Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...

HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet