Vilka städer har ni bott i?

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Ja, det regnar ute o jag sitter här som vanligt o tråkar.

Så, har ni flyttat runt o prova på lite olika eller är ni fast på samma ställe?
Lite detaljer så kanske de blir kul.

Kan väl ta min historia om nån skulle råka vara intresserad o frågar, tills dess så går jag o rakar mig :)

AndreasNo skrev:
2557017 Ja, det regnar ute o jag sitter här som vanligt o tråkar.

Så, har ni flyttat runt o prova på lite olika eller är ni fast på samma ställe?
Lite detaljer så kanske de blir kul.

Kan väl ta min historia om nån skulle råka vara intresserad o frågar, tills dess så går jag o rakar mig :)

Ennora, Fagersta, Västerås(pluggade), (Fagersta) Long Island N.Y.(Au-pair), (Fagersta) Stockholm (jobb)= Sköndal(2 månader), Kallhäll(5 år, 1:handskontakt), Upplands Väsby(sambo) och nu Håbo-Tibble(sambo en stund).

Last edited:
Milla skrev:
2557065 Ennora, Fagersta, Västerås,(Fagersta) Long Island N.Y.,(Fagersta) Stockholm = Sköndal, Kallhäll, Upplands Väsby och nu Håbo-Tibble.

Hua..rört på dig mkt.. finns de lite detaljer bakom det hela lr e de för jobbigt?..
Au pair i NY eller ba kul o bo där? :D.. typ tex.. heh

Andra generations Kyrkbybo där jag bott hela mitt liv förutom 3 år i East Greanstead (West Sussex, Eng) :yoparty

De kommande tre åren satsar jag dock på Australien, ett logement på Kungsängen, ett internat i Kina samt en universitetsstad någonstans i Sverige :tummenupp

jag har bott i tällberg, älvsbyn (på stigarna), piteå och nu i umeå. Sjukt spännande ställen va?

Åkersberga, Stockholm, London, Farnham, Camberley, Kingston, Guildford, Toronto och North Bay.

Borta bra men hemma bäst, så jag tror jag stannar i Sthlm tills vidare.

Malmö, Barsebäckshamn, Löddeköpinge..

Världsvan kille jag va :rolleyes:

Snart hoppas jag kunna lägga till Los Angeles på listan :)

Ingen som frågar vart jag bott men har inget att göra så jag säger det snart ändå :D

hmm... nu får nån ta o ringa mig o bjuda på käk eller nåt..hungrig..

mini-knutten skrev:
2557093 De kommande tre åren satsar jag dock på Australien, ett logement på Kungsängen, ett internat i Kina samt en universitetsstad någonstans i Sverige :tummenupp
Nu har du ställt till det för dig själv. Kungsängen är ju ställe som Gud glömde, Djävulen gav bort och som försvaret inte ville ha men var tvungna att ta iaf. Har bott där två månader i en betongbunker och lidit, och i januari ska jag dit igen, men det är bara för att jag absolut måste, inte för att man vill dit. Skövde ska det vara.:yoparty

Har förövrigt bott mina första sju månader inne i Göteborg, sen resten i Jonsered, förutom 6 månader i Kosovo.:tummenupp

Bus-Bo skrev:
2557217 Nu har du ställt till det för dig själv. Kungsängen är ju ställe som Gud glömde, Djävulen gav bort och som försvaret inte ville ha men var tvungna att ta iaf. Har bott där två månader i en betongbunker och lidit, och i januari ska jag dit igen, men det är bara för att jag absolut måste, inte för att man vill dit. Skövde ska det vara.:yoparty

Har förövrigt bott mina första sju månader inne i Göteborg, sen resten i Jonsered, förutom 6 månader i Kosovo.:tummenupp

När det kommer en tjej i en gammal röd rostig mazda och susar igenom Livgardet så vinka,för då e det jag! :)

Bus-Bo skrev:
2557217 Nu har du ställt till det för dig själv. Kungsängen är ju ställe som Gud glömde, Djävulen gav bort och som försvaret inte ville ha men var tvungna att ta iaf. Har bott där två månader i en betongbunker och lidit, och i januari ska jag dit igen, men det är bara för att jag absolut måste, inte för att man vill dit. Skövde ska det vara.:yoparty

Det var Kungsängen eller Boden ;)

Hade nog helst valt Karlsborg, men de hade inga roliga tjänster (som jag hade pallat :gnissla )

Tar min historia då. Karlskoga, Örebro, fick jobb där så skaffa en 2a hands lya 2 min från jobbet :yoparty, Karlskoga igen, Örebro, flytta ihop me cheyen, Linköping, velat bo där så tvinga me cheyen dit, digga den stan, Motala, fick bo där en vecka innan uppsägningen på jobbet tog slut en vecka efter uppsägningen på lyan i lkpg :va , o nu tillbaka i Karlskoga :zpy :zpy :zpy !!

Milla skrev:
2557236 När det kommer en tjej i en gammal röd rostig mazda och susar igenom Livgardet så vinka,för då e det jag! :)
Jag skickar ett PM när jag åker upp så kan du ju stajla lite extra med mazdan så jag verkligen fattar, vill ju inte vinka på fel, då kan ju folk tro att man är trevlig.

mini-knutten skrev:
2557243 Det var Kungsängen eller Boden ;)
Hade nog helst valt Karlsborg, men de hade inga roliga tjänster (som jag hade pallat :gnissla )
Karlsborg fattar jag, det är hårda pöjkar, men Boden? ja å så gardet?? Ne jag får nog ta å snacka lite vett med dig i januari.

Starfighter skrev:
2557246 Stammis på bogrens (eller vad det nu heter) Lr? :D
Boggan is the shit, har fulat ut mig där ett par ggr, somnat på dass å grejjer, inget jag vill minnas, eller minns nå bra heller.

Nyheter
HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet

Den 1 augusti kör Hydet MC ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026