vilka ska till lelletäffen?

Mackan

LÄNGTAR EFTER GOTLAND
Gick med
9 Jun 2003
Hoj
Kawasaki ultra 250X / Warrior -03
vi är 4 hittils som ska till Gotland :yoparty det blir väl flera men det börjar nog dra ihop sig för att boka båtplats ( ju tidigare desto billigare) o vi funderar på att dra med en följebil så man slipper ha alla flak med öl o tält o skit på hojen.

Men det är väl fler antar jag! kom igen nu så drar vi ihop ett gött gäng o drar!
:fyllisar :fyllisar :fyllisar :fyllisar :fyllisar :fyllisar :fyllisar :fyllisar :fyllisar

Mackan skrev:
2095706 vi är 4 hittils som ska till Gotland :yoparty det blir väl flera men det börjar nog dra ihop sig för att boka båtplats ( ju tidigare desto billigare) o vi funderar på att dra med en följebil så man slipper ha alla flak med öl o tält o skit på hojen.

Men det är väl fler antar jag! kom igen nu så drar vi ihop ett gött gäng o drar!
:fyllisar :fyllisar :fyllisar :fyllisar :fyllisar :fyllisar :fyllisar :fyllisar :fyllisar

Jag ska med.. du har väl inte bokat än??????

jag vet att du ska med !! ni är 2 o jag och anders ne men jag ska ringa o kolla båtpriser idag för bil o mc om vi ska ha någon följebil.

anders_b_ skrev:
2098790 Tjena! jag är lite sugen på att hänga med! när är det?
:fyllisar

tjena ! är osäker på datum men V. 24 iaf. o förresten så har vi fixat följebil så det får väl bli o dela på den kostnaden (ca 450 kr för båten o bränsle) om man nu vill lägga i tält, öl, eller annan packning Etc. snackade med campingen igår o det bör nog bokas nu i veckan sa han för det börjar bli ont om båtplatser.

Mackan skrev:
2099279 tjena ! är osäker på datum men V. 24 iaf. o förresten så har vi fixat följebil så det får väl bli o dela på den kostnaden (ca 450 kr för båten o bränsle) om man nu vill lägga i tält, öl, eller annan packning Etc. snackade med campingen igår o det bör nog bokas nu i veckan sa han för det börjar bli ont om båtplatser.

ofan..ska snacka med farsan idag då... får ju inte missa detta nu.. vem kommer köra följebilen???

robb skrev:
2099596 ofan..ska snacka med farsan idag då... får ju inte missa detta nu.. vem kommer köra följebilen???

klas "strumpan" redin, kör bilen och vi tar 12 eller 20 manna tältet med oss så kan vi elda o ha det gött om det blir kass väder men det får vi väl hoppas att det inte blir

vi är väl ca 6-7 pers nu

Mackan skrev:
2099687 klas "strumpan" redin, kör bilen och vi tar 12 eller 20 manna tältet med oss så kan vi elda o ha det gött om det blir kass väder men det får vi väl hoppas att det inte blir

vi är väl ca 6-7 pers nu

haha.. okej.. härligt.. be honom ta med lite fler socker... kommer luka skit om hans jävla fötter redan på tisdag eftermiddag... :D

ska bli jävligt kul detta..

mvh robban

desmosedici skrev:
2101752 Åker gärna till gotland, men det blir isle of man 2007 :yoparty
Åker hoj dit med 12 polare :tuttar

jaha det är ju nästa år ! ska du till gotland eller menar du att du ska till isle of man ? 12 brud polare ?

har kollat båtarna till o från gåtlando
hem går det Fred 16:e 17.05,, Lördag 17:e 07.05,, eller måndag 19:e 17:05 sömdagen är helt full !
så vi tänker åka Fredag 9:e till, fredag 16:e för att på kvällen dra till ett gäng som är i båstad o festa med dom på lördagen hos Peak Power Mc båstad som har 10 års jubileum eller vad det va så bilen åker ju med till båstad med o det kan ju ni med göra

Mackan skrev:
2110460 har kollat båtarna till o från gåtlando
hem går det Fred 16:e 17.05,, Lördag 17:e 07.05,, eller måndag 19:e 17:05 sömdagen är helt full !
så vi tänker åka Fredag 9:e till, fredag 16:e för att på kvällen dra till ett gäng som är i båstad o festa med dom på lördagen hos Peak Power Mc båstad som har 10 års jubileum eller vad det va så bilen åker ju med till båstad med o det kan ju ni med göra

Låter super! när beställer du??

tjena grabbar.....säg till innan ni ska beställa för jag är nog sugen på att följa me :banana

anders_b_ skrev:
2111223 tjena grabbar.....säg till innan ni ska beställa för jag är nog sugen på att följa me :banana

hej jag ska ringa i morgon, men ring mig på 0706 290 990 (gärna i dag annars snarast i morgon) om jag ska fixa biljett åt dig med, skulle vilja snacka lite måste ha information av dig om jag ska kunna beställa

nu ere bokat !!! vi åker fredag till fredag o det finns följe bil så om det är någon som vill slänga i saker så är man med o delar
det finns nån plats över i bilen till " Hangarounds" :hihi

nu är vi 5 pers som åker

Last edited:
Mackan skrev:
2121931 nu ere bokat !!! vi åker fredag till fredag o det finns följe bil så om det är någon som vill slänga i saker så är man med o delar + att det finns nån plats över i bilen till " Hangarounds" :hihi

Härligt! fan va skoj detta ska bli!"

mvh robban

är det ingen mer som ska till lelle från borås området ?

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!