Vilka ska köra GGN i år???

magnus_moss skrev:
RESULTAT!!!! Hur gick det Hansen Oscar å Zoulfly.....? Vem vann RR-mästerskapet?
Moss

Faktum är att Oscar vann. Jag bröt innan jag hade hunnit ett varv pga hoj som pajade. Jonas bröt efter 3 varv för att han fick ont i gamla skador. Oscar körde 4 varv, hyfsat nära 5, och det på en hoj han skaffade samma morgon...bra kört :tummenupp

Fixx skrev:
Körde inte oscar sin rm250??

Hojen ville inte starta på morgonen eftersom kompet var som bortblåst. Sa det till farsan och såg sorgsen ut varpå han försvann, och 2 minuter senare kommer han med en nyinköpt bättre begagnad CRF450 02... :) Något bättre drag i den än i sukkin skulle man kunna säga... Blev som sagt 4 varv och hade jag varit 7 minuter snabbare så hade det blivit 5 varv! Nästa år då jävl....

ChaosX skrev:
Men, om man hör att någon är bakom så ska man väl försöka lämna spår?

Om du resonerar så här, så har du nog själv inte kommit särskilt långt.. Du blev säkert omkörd flera gånger ... Lämnade du plats???

Själv försökte jag i möjligaste mån hålla mitt spår, det gör det lättare för alla.

Last edited:
Snäll Pappa, du har :)

oscar skrev:
Hojen ville inte starta på morgonen eftersom kompet var som bortblåst. Sa det till farsan och såg sorgsen ut varpå han försvann, och 2 minuter senare kommer han med en nyinköpt bättre begagnad CRF450 02... :) Något bättre drag i den än i sukkin skulle man kunna säga... Blev som sagt 4 varv och hade jag varit 7 minuter snabbare så hade det blivit 5 varv! Nästa år då jävl....

Missa tråden innan.

Trots påkörd på startrakan två gånger så kom jag 5 varv med tiden 3,41,26 o placeringen 277 i klassen (4) och 823 totalt. Inte nöjd. Punka, blöta handskar o brillor kombinerat med en ENORM smäll rakt in i väggen gjorde resultatet sämre än väntat. # 1366

oscar skrev:
Haha... Ja vilken jävla gubbe!

Nu fick jag ju aldrig använda mig av din spons, men det kommer jag göra på Saxtorp nu till helgen! :)
Grattis till segern :tummenupp

Slit det väl!

ZoulFly skrev:
Faktum är att Oscar vann. Jag bröt innan jag hade hunnit ett varv pga hoj som pajade. Jonas bröt efter 3 varv för att han fick ont i gamla skador. Oscar körde 4 varv, hyfsat nära 5, och det på en hoj han skaffade samma morgon...bra kört :tummenupp

Appp appp ap.

Utav RR folket så är det faktiskt så att jag också varit där och faktiskt slagit Oskar med hela 2min och 51sek, eller 66 plaseringar så de så! :banana

Mr.J

Mr.Jim skrev:
Appp appp ap.

Utav RR folket så är det faktiskt så att jag också varit där och faktiskt slagit Oskar med hela 2min och 51sek, eller 66 plaseringar så de så! :banana

Mr.J

Vem fan gav dig rätt att klampa in i denna tråden??? :mad:

Mr.Jim skrev:
Appp appp ap.

Mr.J

RESPEKT :D

Ja, jag hoppas på att utkräva fet revansch nästa år

Mr.Jim skrev:
Appp appp ap.

Mr.J

Jag utkräver också revanch.
5e året kräver 5 varv..

Ledde iaf över Oscar stort så länge jag var någorlunda hel...

Last edited:
Ni är alla Såå välkommna att försöka nästa år igen!
Har kört skiten 3gånger och alltid kommit 4varv, dock så går dom 4 fortare varje år, men nu börjar jag bli mogen för att köra 5.

Så alla RR N"e"rdar...full gas

Mr.J

Thomas Kjellström (som äger www.mckonsult.se) har åkt GGN på en HD några gånger, antar att det är han som vissa sett i spåret. Hans sambo har åkt på en PW 80 tror jag det var.... Hon heter Lotta Peterson.

- Johan

antikrist skrev:
Tycker att tävlingen är ganska fånig. Brett som E4:an och 900 gubbgliders som tror att dom är Anders Eriksson känns sådär. Men det Kanske är kul på en negertwin eller triumph tiger så det blir lite utmaning. Dessutom bör man väl lämpligen vara utrustad med rustning och spikklubba för att slippa alla idioter i starten. Jag menar dom flesta håller ca 10 min i spåret i alla fall.

Hansen skrev:
Om du resonerar så här, så har du nog själv inte kommit särskilt långt.. Du blev säkert omkörd flera gånger ... Lämnade du plats???

Själv försökte jag i möjligaste mån hålla mitt spår, det gör det lättare för alla.

Japp... Det hör till att göra det... Annars så funkar det inte så bra i ett spår med fler åkare ju... :rolleyes:

Körde 5 varv. Blev lite förvånad med tanke på att all träning inför GGN bestod av ett körpass på crossbana under hösten. Starten var inte heller någon höjdare, fastnade bakom JB som inte fick igång sin hoj.

oscar skrev:
Men den var juh tjej körd. Allt är mycket bättre då :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT