Vilka ska köra ERF på Åsen den 24 Juli

Nr:18 skrev:
Ett rejs! Nämn tid och plats! Man mot man! :mad:
Nej nej nej nu får det fanimej va slut, först befriade jag Chrulle ifrån Lilltösen & sen spiken i kistan när jag köpte The Killed Suka av honom, ser du inte mönstret, jag vill inté ha frisyren som gud glömde på banan.

GSXR1100R skrev:
Tänk om det regnar på Apis frisyr

Vilken frisyr? Jag är så fattig så jag inte ens har råd att klippa mig längre. :rolleyes: Tänk dig Mumlan som gått utan sax i tio månader, ungefär så ser jag ut. Hu! Fast 30kg lättare, eller nå't... :gnissla

abstruse skrev:
Vilken frisyr? Jag är så fattig så jag inte ens har råd att klippa mig längre. :rolleyes: Tänk dig Mumlan som gått utan sax i tio månader, ungefär så ser jag ut. Hu! Fast 30kg lättare, eller nå't... :gnissla
Precis. DU mekar i regnet, JAG bedriver Management i tältet. Med bibehållen vaxfrilla.

abstruse skrev:
*host* ...och mekandet. :rolleyes:
Du rör inte The Killed Suka, du får endast agera vattenflask påfyllare.

Givetvis så trodde vi att The Ägg Sug Kutive Manager skulle fixa ett Lyxtält samt en 24 meters trailer :mad:

GSXR1100R skrev:
Du rör inte The Killed Suka, du får endast agera vattenflask påfyllare.

Magnus har lovat att jag ska få byta bromsar inför varje rejs! Så det så! :6surkart

Jag skulle också få gå igenom hela motorn. "Så jag verkligen lär mig något", så sa han. Vet dock inte varför han bad mig, när ni var på fikarast, att jag ska plocka ur motorn bara en halvtimma före racet? Det ska säkert gå bra, men det känns som det är lite dåligt med tidsmarginal. Förstår inte riktigt hans syfte där. Inte heller förstår jag varför han häromdagen kom gåendes med en större sedelbunt och ett illa dolt hånleende efter ett kortare samtal med Palte i Team JJ... :va :rolleyes:

abstruse skrev:
Magnus har lovat att jag ska få byta bromsar inför varje rejs! Så det så! :6surkart

Jag skulle också få gå igenom hela motorn. "Så jag verkligen lär mig något", så sa han. Vet dock inte varför han bad mig, när ni var på fikarast, att jag ska plocka ur motorn bara en halvtimma före racet? Det ska säkert gå bra, men det känns som det är lite dåligt med tidsmarginal. Förstår inte riktigt hans syfte där. Inte heller förstår jag varför han häromdagen kom gåendes med en större sedelbunt och ett illa dolt hånleende efter ett kortare samtal med Palte i Team JJ... :va :rolleyes:

:confused:

valmers skrev:
Du minns inte det, EMR bjöd på 50/50-dunkgroggar, som brukligt är vid förhandlingar.

Kollade precis bankkontot :(

Tur att däck och anmälan är fixad, annars hade ni vunnit på WO

Då det rykas att Abstruse är chefsmekaniker och bromsansvarig för ett visst team,
så har Team Respekt av överlevnadsskäl tyvärr beslutat att avstå
från denna tävling.

Vi räknar med att detta team av naturliga skäl inte har någon hoj kvar att köra på Anderstorp vid nästa ERF täving utan endast en hög delar,
och räknar därför med att det är säkert för Team Respekt att ställa upp 4/9.

Undertecknad kommer eventuellt att besöka spektaklet på Gelleråsen.

Vi ses
Anders

Last edited:
RejserAnders skrev:
Då det rykas att Abstruse är chefsmekaniker och bromsansvarig för ett visst team,
så har Team Respekt av överlevnadsskäl tyvärr beslutat att avstå
från denna tävling.

Vi räknar med att detta team av naturliga skäl inte har någon hoj kvar att köra på Anderstorp vid nästa ERF täving utan endast en hög delar,
och räknar därför med att det är säkert för Team Respekt att ställa upp 4/9.

Undertecknad kommer eventuellt att besöka spektaklet på Gelleråsen.

Vi ses
Anders
Tjoho då fick ni pisk av oss redan innan racet :banana
Loooooosers :7peta

abstruse skrev:

Rör du The Killed Suka så snittar vi dig med en rostig morakniv :fatta!

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back