Don Quixote
Nordic BoTT 2010
Hur är det med uppslutningen till SO på åsen? Sitter och funderar på hur man ska göra. Kommer man vara själv där uppe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Don Quixote skrev:Hur är det med uppslutningen till SO på åsen? Sitter och funderar på hur man ska göra. Kommer man vara själv där uppe?
Bj.O.rn skrev:Jag kommer köra, det fanns nämligen både plats i listorna och pengar på kistbotten när jag kollade..
/B
Han kommer ihåg förra gången:Don Quixote skrev:Har vår gode Björn hittat inspiration nånstans? I grappaflaskan måhända?
Don Quixote skrev:Har vår gode Björn hittat inspiration nånstans? I grappaflaskan måhända?
Jocke.P skrev:Jag skall också köra! Mitt första race! Förutom ett par erf race ioförsig.
Jävligt nervöst kommer det att bli,vet ej om jag lyckas kvala in.
Vad tror ni det kommer att krävas för tider i R1000?
Har kört 1,15 under ERF. Vi ses!
GUL skrev:Går det fortfarande att anmäla sig?![]()
Är det test på fredagen? Har inte kört banan tidigare, så jag funderar på om en sån riktig rookie som jag är har där att göraGoodstuff skrev:Ska inte vara några problem, om klassen du tänkt köra inte är full. Enklast är att ringa eller maial till Tony Jacobsson kga.motorforening@telia.com
Melvin skrev:Är det test på fredagen? Har inte kört banan tidigare, så jag funderar på om en sån riktig rookie som jag är har där att göra![]()
Konkurrensen är högre även i Rookie 1000 på ett SO eller?
OK, det är nog bara att anmäla sig. Behöver ju all tävlingsträning man kan få.Mad Moose skrev:Det är träning på fredagen. Klart du har något där att göra. Åk dit och få lite tävlingsträning, det är säkert inte fullt startfält.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |