Vilka kör SO på åsen 4-5 Sept?

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Hur är det med uppslutningen till SO på åsen? Sitter och funderar på hur man ska göra. Kommer man vara själv där uppe?

Don Quixote skrev:
Hur är det med uppslutningen till SO på åsen? Sitter och funderar på hur man ska göra. Kommer man vara själv där uppe?

Du BORDE verkligen!

Efter körningen på Knudan och även Gelleråsen sist så borde du satsa hårt på de kvarvarande tävlingarna. Om du har råd och lust naturligtvis....

Varför? För att klassa upp så klart. Du kanske inte har nått dit ännu, men med två resultat till paritet med knutstorp och varvtiderna från ditt rumphuggna Bikeweek så jääävlar. Ett år i STD600 för att se vad Veidiec beslutar om maskinmaterial och sen så jäääävlar.

Men känn ingen press :tungan

Last edited:
Se till att köra så du kan klassa upp dig :yoparty
Vore väl skönt att avsluta säsongen med en pallplats också, du kan ju för fan! :tummenupp

Kommer att vara där och hjälpa er att släpa era vurpade hojar till depå eller skam-kärran... ;-)

Jag kommer köra, det fanns nämligen både plats i listorna och pengar på kistbotten när jag kollade..

/B

Bj.O.rn skrev:
Jag kommer köra, det fanns nämligen både plats i listorna och pengar på kistbotten när jag kollade..

/B

Har vår gode Björn hittat inspiration nånstans? I grappaflaskan måhända?

Don Quixote skrev:
Har vår gode Björn hittat inspiration nånstans? I grappaflaskan måhända?

Tillbringat tre veckor i skuggan av ett äppelträd, drickandes jättelika gingroggar. Det vederkvicker den tröttaste själ.

/B

Jag skall också köra! Mitt första race! Förutom ett par erf race ioförsig.
Jävligt nervöst kommer det att bli,vet ej om jag lyckas kvala in.
Vad tror ni det kommer att krävas för tider i R1000?
Har kört 1,15 under ERF. Vi ses!

Om det är som förra året så kommer det inte bli helt fulla startfält och under 1.15 så ska det i vilket fall som helst vara lungt!

Jocke.P skrev:
Jag skall också köra! Mitt första race! Förutom ett par erf race ioförsig.
Jävligt nervöst kommer det att bli,vet ej om jag lyckas kvala in.
Vad tror ni det kommer att krävas för tider i R1000?
Har kört 1,15 under ERF. Vi ses!

Goodstuff skrev:
Ska inte vara några problem, om klassen du tänkt köra inte är full. Enklast är att ringa eller maial till Tony Jacobsson kga.motorforening@telia.com
Är det test på fredagen? Har inte kört banan tidigare, så jag funderar på om en sån riktig rookie som jag är har där att göra :confused:
Konkurrensen är högre även i Rookie 1000 på ett SO eller?

Melvin skrev:
Är det test på fredagen? Har inte kört banan tidigare, så jag funderar på om en sån riktig rookie som jag är har där att göra :confused:
Konkurrensen är högre även i Rookie 1000 på ett SO eller?

Det är träning på fredagen. Klart du har något där att göra. Åk dit och få lite tävlingsträning, det är säkert inte fullt startfält.

Mad Moose skrev:
Det är träning på fredagen. Klart du har något där att göra. Åk dit och få lite tävlingsträning, det är säkert inte fullt startfält.
OK, det är nog bara att anmäla sig. Behöver ju all tävlingsträning man kan få.
Kan man se tidsschemat för helgen nånstans?

Jag tror nog att jag ska dit om allt bara klaffar. Eus, jag kommer att plocka poäng. Kommer du att göra det?

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph