Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pålle skrev:Ullis med crew kommer förgylla de tidiga morgontimmarna med härligt 2-taktsknatter.
Du är vår ERF slav denna helgoscar skrev:Fan jag vill också dit!!!![]()
GSXR1100R skrev:Du är vår ERF slav denna helg![]()
Han vill känna ljuva fyrtaktsdofter igen. Dessutom är han vår paraplytjej.oFFkeFF skrev:Rent av förjäkligt att slösa bort oscars 250-talang på ett hopplöst långsamt erf-team![]()
![]()
valmers skrev:Han vill känna ljuva fyrtaktsdofter igen. Dessutom är han vår paraplytjej.
oscar skrev:Det räcker med en tjej i teamet, ni vet hon med vita byxor och en frilla som skulle göra Kurt Olsson stum av beundran...
alakhai skrev:Edit: Faaaen Oscar, du borde klart åka Åsen också med 250 så jag får se om du klarar det bättre än R1:an!!![]()
![]()
![]()
oscar skrev:Du är väldigt stöddig för att ha förlorat!![]()
![]()
Hade hojen varit ledig så hade jag NOG kört...![]()
oFFkeFF skrev:Rent av förjäkligt att slösa bort oscars 250-talang på ett hopplöst långsamt erf-team![]()
![]()
Nyteknik skrev:Franssons ännu snabbare Yamaha är ledig.
Vi försöker desperat att rädda Oscar ifrån blåryksträsketoFFkeFF skrev:Rent av förjäkligt att slösa bort oscars 250-talang på ett hopplöst långsamt erf-team![]()
![]()
Äsch då, jag förlorade ju bara i början av säsongen när jag var supergröngöling juh... Inget att skryta om för en rutinerad kille som du!!oscar skrev:Du är väldigt stöddig för att ha förlorat!![]()
![]()
Hade hojen varit ledig så hade jag NOG kört...![]()
alakhai skrev:Äsch då, jag förlorade ju bara i början av säsongen när jag var supergröngöling juh... Inget att skryta om för en rutinerad kille som du!!![]()
Kommer ju sakna vårt tjafs hela helgen om du inte kommer upp.... Dessutom, kommer du utan att köra finns det obegränsade möjligheter att terra mig för min körning!!![]()
![]()
Jag ska tydligen kränga däck, så det blir lite mindre poserfaktor på klädseln för min del. Kan inte du ha hotpants, så att vi ser dina former?oscar skrev:Det räcker med en tjej i teamet, ni vet hon med vita byxor och en frilla som skulle göra Kurt Olsson stum av beundran...
Jaja, såklart.. O du är mästare med, alltså inte speciellt långsam. Behöver knappast skämmas för att få varvstryk av dig. Jag är ju kaxig för att jag till sist lyckades slå dig några gånger!!..oscar skrev:Spelar väl ingen roll vad som hände i början av säsongen... JAG VANN![]()
....btw så vill jag inte prova en touring-Honda!![]()
Ja jag kommer ju att vara för dig så det borda jag välsoppatorsken skrev:Jag tror nog att jag ska dit om allt bara klaffar. Eus, jag kommer att plocka poäng. Kommer du att göra det?
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |