Vilka hatar ni mest?

Vilka hatar du mest?

• Antal röstningar
    0

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Vilka av dessa missfoster hatar ni mest?
Personligen kan jag inte bestämma mig, Eniro-freaksen är mer irriterande men comhem-familjen stannar längre i rutan.
comhem470.jpg

newshelpersxl5.gif

Svårt val. Enirogubbarna är jävligt irriterande, men man ser dom inte lika ofta. Comhem däremot är hela jävla tiden, så jag valde dom. Jag tror det är den där halvreklamen ("kan ni va lite halvtysta bla bla..") som avgjorde det. Fy fan va jag hatar den.

Eniro mifforna är oändligt irriterande och jag tycker man ser dom oftare.

Nä, jag tror inte det. Nu är det väl den med den långhåriga slusken som snor enkronan av lilltjejen.
Nej den har väll också slutat gå?

Last edited:
Värst vad jag var ouppdaterad. Jag hoppas det stämmer iaf, fast dom har väl säkert nån ny som är minst lika irriterande istället.
Nja har ingen direkt järnkoll då jag undviker att kolla på tv så det är möjligt att den går fortfarande.

Fast att dom har nån lika irriterande tvivlar jag inte på.

Last edited:
Fan, jag trodde det skulle vara en tråd om forummedlemmar :)

En sådan tråd finns också, jag kom på delad andraplats innan den stängdes. :)
Det var då jag bestämde att forever and ever skriva irriterande saker. :yoparty

Sök och du skall finna.

Nä, jag tror inte det. Nu är det väl den med den långhåriga slusken som snor enkronan av lilltjejen.

Det har jag inte sett och det är jag jävligt glad för. :4skrika

Last edited:
En sådan tråd finns också, jag kom på delad andraplats innan den stängdes. :)
Det var då jag bestämde att forever and ever skriva irriterande saker. :yoparty

Sök och du skall finna.

Du får nog skruva upp tempot lite! En del härinne har grym talang när det gäller att provocera, och då försöker de inte ens utan är bara sig själva. Nästan så jag blir förbannad bara av att skriva om det...:mad:

Har för mig att jag såg Robert för några dar sen. Men jag kanske bara drömde, var kladdigt i sängen i alla fall.

Comhem-familjen, och deras jävla fucking kusiner Comfort Sköljmedel skulle jag gärna utrota, tillsammans med de asen som skapade dem.

Ursh och fy! Nästan lika lågt som Glocalnet (som förövrigt skulle vara ännu lägre om de införde en maskot som alla andra).

Boxer-Robert
boxer-robert1.jpg

Parlino-Tomte
perlino_nisse.jpg

Du får nog skruva upp tempot lite! En del härinne har grym talang när det gäller att provocera, och då försöker de inte ens utan är bara sig själva. Nästan så jag blir förbannad bara av att skriva om det...:mad:

Ja, jag är en föredetting. :(

Av pest eller kolera väljer jag ComHem-karaktärerna. Lilltjejen är fruktansvärt irriterande. Ständigt bitter och förbannad, och så ung. Hon kommer växa upp till en riktig satkärring! sanna mina ord.

Fast egentligen är det nog Halebop-ludret och hennes fladdrigt tecknade kumpaner jag ringaktar mest. Killen som tecknat det där har nog ett stroboskop som sänglampa.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti