Åsa #96 skrev:Har du ringt å tjatat på dom ännu?!?!?!![]()
eh... kanske.... eller nä... du kan ju ringa hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Åsa #96 skrev:Har du ringt å tjatat på dom ännu?!?!?!![]()
BrInK skrev:hoppar nog på nån tävling mot slutet av säsongen om det finns pengar, som det ser ut nu så kommer min axel inte va bra förrrens 3-6 månader efter operation....och jag har inte ens fått reda på när dom ska operera...ball....
men sen då jävlar kan inget stoppa mej![]()
Jag kan operera dig helt gratis, bågfil och plastic-padding fixar allt.BrInK skrev:eh... kanske.... eller nä... du kan ju ringa hehe
Nordgren skrev:Nej det var så att det skulle fram 20 platser som var säkra på att få vara med. Då skickade de som var intresserade in intresseanmälan och rr-sektionen plockade ut de 20 förarna. Då tog man inte med Håkan Olsson vilket var konstigt. De kanske inte tog det på allvar och om det var allvar är jag tveksam på.
Det var tog många som skulle vara med men när säsongen drog igång var det runt 25 förare.
Tjippen skrev:anmäld!
Tjippen skrev:anmäld!
Mattias skrev:Inte ville han köra diesel, så det var nog att inte ens bli tillfrågad som sved.
det stämmer att det är en hård serie men :kockotitum skrev:jag vart nyfiken å frågade helt enkelt.
han hade inte kvalifikationerna att få starta.... då hade han 5 sm guld ,em medalj m.m.det stämmer att det är en hård serie men :kocko
Han är kanske inte så snabb på en diesel med mycket power.Chris Ash skrev:Haha, bra motivering! Håkan skulle säkert inte platsa bland de 20.....![]()
Goodstuff skrev:Kanske inte skulle varit topp fem men nog borde han klarat topp tio med lite träning.
På isen?Nordgren skrev:Det är svårt att veta, men jag tror Håkan skulle klara sig bra. Det ryktas att han är snabbare än Veidec-toppen på isen, har inte sett det själv men skulle inte förvåna mig.
valmers skrev:På isen?
valmers skrev:På isen?
Det stämmer. Isbrytaren jobbar just nu i hamnen utanför mitt kontorsfönster.Nordgren skrev:Jo, sjöarna fryser tydligen i Norrland. Då finns det de som plogar och kör hoj på dem. Hade varit roligt att testa men det går ju inte i södra Sverige.
Nordgren skrev:Det är svårt att veta, men jag tror Håkan skulle klara sig bra. Det ryktas att han är snabbare än Veidec-toppen på isen, har inte sett det själv men skulle inte förvåna mig.
Nordgren skrev:Det är svårt att veta, men jag tror Håkan skulle klara sig bra. Det ryktas att han är snabbare än Veidec-toppen på isen, har inte sett det själv men skulle inte förvåna mig.
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |