Vilka har funderingar på att köra MC/STCC nästa år?

BrInK skrev:
hoppar nog på nån tävling mot slutet av säsongen om det finns pengar, som det ser ut nu så kommer min axel inte va bra förrrens 3-6 månader efter operation....och jag har inte ens fått reda på när dom ska operera...ball....

men sen då jävlar kan inget stoppa mej :mad:

ready to kick some äzz

Nordgren skrev:
Nej det var så att det skulle fram 20 platser som var säkra på att få vara med. Då skickade de som var intresserade in intresseanmälan och rr-sektionen plockade ut de 20 förarna. Då tog man inte med Håkan Olsson vilket var konstigt. De kanske inte tog det på allvar och om det var allvar är jag tveksam på.

Det var tog många som skulle vara med men när säsongen drog igång var det runt 25 förare.

Håkan Olsson har ju kört 125 sen istiden eller ännu tidigare. De tog nog inte det på allvar, han är nog den siste som skulle köra kantarellharv(Copyright Pyret).....

Mattias skrev:
Inte ville han köra diesel, så det var nog att inte ens bli tillfrågad som sved.

jag vart nyfiken å frågade helt enkelt.

han hade inte kvalifikationerna att få starta.... då hade han 5 sm guld ,em medalj m.m. :va det stämmer att det är en hård serie men :kocko

titum skrev:
jag vart nyfiken å frågade helt enkelt.

han hade inte kvalifikationerna att få starta.... då hade han 5 sm guld ,em medalj m.m. :va det stämmer att det är en hård serie men :kocko

Haha, bra motivering! Håkan skulle säkert inte platsa bland de 20..... :rolleyes:

Kanske inte skulle varit topp fem men nog borde han klarat topp tio med lite träning.

Goodstuff skrev:
Kanske inte skulle varit topp fem men nog borde han klarat topp tio med lite träning.

Det är svårt att veta, men jag tror Håkan skulle klara sig bra. Det ryktas att han är snabbare än Veidec-toppen på isen, har inte sett det själv men skulle inte förvåna mig.

Nordgren skrev:
Det är svårt att veta, men jag tror Håkan skulle klara sig bra. Det ryktas att han är snabbare än Veidec-toppen på isen, har inte sett det själv men skulle inte förvåna mig.
På isen?

valmers skrev:

Några galningar i tokholm som på en is plogar ut olika RR-banor, oftast i skala 1/2, och sen kör med roadracinghojar å crosshojar med dubb på. Många av dom snabbaste i RR-sverige brukar köra där mot varan som en kul grej och som träning. Även hänt att det kommit förare från VM dit och kört! Tror Regis Laconi var den senaste?

Nordgren skrev:
Jo, sjöarna fryser tydligen i Norrland. Då finns det de som plogar och kör hoj på dem. Hade varit roligt att testa men det går ju inte i södra Sverige.
Det stämmer. Isbrytaren jobbar just nu i hamnen utanför mitt kontorsfönster.

Nordgren skrev:

Håkan hade ju nästan varit topp tio med 125:an......

Svårt att jämföra men om man ska samla Sveriges 20 bästa förare från alla klasser så är ju Håkan med på alla seriösa listor.

jag tyckte han sa förut att cralle inte hängde på honom fast än cralle har en honda 500.

Håkan har en 91 yamma 250 (riktig ratbike) som går som bara fan.... :hihi

han sa att han hade pillat lite med cyllen och jag fick titta men jag såg bara kanaler och knappt nån cylinder alls :3freak

Nordgren skrev:

*/ ?>
Back