Vilka forum visas och vilka visas inte i "Visa nya inlägg"?

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
"Visa nya inlägg" visar inte alls alla nya inlägg. Frustrerande, varför? Kan jag som användare själv ställa in vilka forum jag vill se i "Visa nya inlägg"?

Därför att det inte är en funktion som finns. Men kan se om jag inte kan skapa nånting som gör dig och andra nöjda.

Ja, riktigt bra!

Slipper man höra det eviga tugget om OT ska synas eller inte synas när man söker då oxå?

Själv tycker jag att det ska synas!

även om mycket av det som avhandlas i "subforumen" (=OT, Göteborg etc ;) ) är skitsnack, så tycker jag att SH har förlorat lite på att det man inte längre kan se allt som händer. Blivit lite mer uppdelat nu, och svårare att få ett svar (om man intelägger det i Allmänt) eftersom färre läser det. Å andra sidan har det ju också blivit mindre spam...
I vilket fall så fixar Swedie & Co säkert det så att det blir så bra som möjligt! Ville bara delge min åsikt, även om den inte är så "klar". Lycka till!

Swedie skrev:
Men kan se om jag inte kan skapa nånting som gör dig och andra nöjda.
Det vore toppen för "Visa nya inlägg"-funktionen är mitt primära sätt att surfa SH, det är sällan jag går in och kikar på varje forum för sig.

Victor skrev:
Ja, det gör jag fortfarande men snart tröttnar jag nog.
Jag väntar..

Jag väntar även på möjligheten att söka i OT. Något som är väldigt efterfrågat men som ändå aldrig tycks komma tillbaka, trots att det handlar om en befintlig funktion som plockats bort av någon outgrundlig anledning.

ja tack, en funktion så man kunde ta bort "samåkning skövde" :lol :lol

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...