Jag röstar på dom gammla 33orna
Mycket trevliga i gången
Körde själv sån hoj på 80 talet
Dom går mycke bra och går att "borra" till 34,4mm om man vill.
MEN!
Man blir trött i handleden eftersom de e ett rejält "sug" på låga lyft, vilket var en stor skillnad man märkte då man satte dit RS-föggar
Det var ett reportage i om det var "allt om mc" om en blå/silver GPZ900R som RG-motor i Helsingborg trimmat med ett italienskt 4-1 system ja inte kommer ihåg namnet på, det var ett s.k. hand-bent-racing-pipe. Och så en 33mm smoothborebrygga.
Den bryggan köpte jag och satte på min 900:a och en VHR SC 4-1 och den gick som en raket

Ja provade att köpa till en acc-pumpsats som autoplåt sålde (nuvarande stibo). Å den gjorde ingen skillnad, bortkastade pengar, men kul att prova iaf.
Detta känner jag igen...
Är det svårt att få bort spetsar från blandskruvar som sitter fast?
Jag vet stibo motor fixar detta, men de e rätt dyrt.
Det är mycke viktigt att inte skada nån del i kanalen eftersom det kommer att göra att det blir fel blandning om kanalen å hålet görs större.
Man behöver egentligen ritningar med mått för att verkligen VETA att de blir rätt.
Så de blir väll att prova sig fram om man anlitar en finmekfirma.
Ja vet inte om det finns några som känner igen sig i att de finns ett antal beggade bryggor som byter ägare rätt ofta pga att de får inte ordning på lågfarten?
Där gissar jag att det är ett tillverkningsfel som gör att de skiter sig, å hade man haft ritningar med mått skulle man kunna kolla om de är rätt mått.
För dessa masstillverkade saker undersöks inte varje enhet.