vilka blir debutanter i rookie 1000/600 nästa år?

råkade köpa en banhoj i veckan så antar att det blir någon sorts tävling med den åxå. Visar sig om det blir rookie 600 eller ERF (REC) eller båda?

måste ta en licens åxå..

Du platsar väl inte i R1000, du har ju a-licens! Fuskare!

inte längre faktiskt... måste ju ha tagit 15 SM poäng för att behålla sin licens *OBS IRONI*

nä fan, klassade ner mig själv till senior i år, varför inte? har inte kört en sporthoj på hela säsongen ju...

//håkan

nu e buss hoj verktyg mm mm mm mm inköpt.. licens tagen o utlöst startnummer ordnat.. passar på o lyfta tråden samtidigt

Tänkte göra comback efter 19 år i R1000 med CBR 1000RR #33,hoppas att ha så roligt som möjligt och kunna träffa andra härliga RR Rockies:tummenupp:

nu e buss hoj verktyg mm mm mm mm inköpt.. licens tagen o utlöst startnummer ordnat.. passar på o lyfta tråden samtidigt

tänkte på det här "down is out"på licenskursen sa dom nått om att om man lägger dit o släpper styret med båda händerna så är racet slut för en.. men om man klamrar sig fast vid hojen så e de bara upp o köra igen då.. eller??

tänkte på det här "down is out"på licenskursen sa dom nått om att om man lägger dit o släpper styret med båda händerna så är racet slut för en.. men om man klamrar sig fast vid hojen så e de bara upp o köra igen då.. eller??

Nej, har man ramlat så är racet slut. Down is out.

ja tanken var att köra innan licensen gick ut men nu blev jag av med jobbet så man börjar ledsna har ju fan inte ens råd o bli snabb...:mad:
1 varv hjälper föga det e ju bra om man kör jämt med.:glömdet

jag SKA köra 1.40 eller lägre senast nästa år.. annars säljer jag skiten

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing