vilka blir debutanter i rookie 1000/600 nästa år?

Yo nästa år kanske man kan vara med i Falkenberg som avslutning men då måste man har lite bättre tider än man har nu 49.sek då kvala man in lätt

Hänger på ekonomin just nu...
Men planer finns för att ta licens samt köra rec, Finns nog någon rockie fundering med..

Jag å en polare ska då komma ner till våren och ta rookie licens...
Känns som jag gjort mitt på tävlingsbanorna på vintern, så nu blir det nya utmaningar:D

Fasen vad kul med fler kändisar på banorna nästa sommar!

För min del blir det till att köra alla race i r-1000 nästa sommar (so) :yoparty

Hänger på ekonomin just nu...
Men planer finns för att ta licens samt köra rec, Finns nog någon rockie fundering med..

Jag vill inte bli omkörd av min gamla hoj på banorna nästa sommar :mad:

Jag å en polare ska då komma ner till våren och ta rookie licens...
Känns som jag gjort mitt på tävlingsbanorna på vintern, så nu blir det nya utmaningar:D

Last edited:
Jag gjorde ett par prova-på tävlingar i år och nu är man fast..Ska försöka köra hela nästa r1000 om pengar finns.
Målet får väl bli att hålla sig på hjulen och inte skrota sig själv eller hojen samt att ta poäng några/varje rejs. Får väl se hur det går.

*Egentligen vill jag ju vinna men jag måste verka ödmjuk eftersom jag är på tok för långsam*

Carl Ericsson... Blir väl någon form av comeback, numera i R1000. Tänkte pluttra runt lite på en R1'a och se om det är lika skoj som 600. :tummenupp

Återfall i R1000 på nåt B-race nästa år blir det :tummenupp vilken hoj det blir får man se...
annars full säsong i KTM 690 Supermono Cup (www.readytorace.se), billig racing är det som gäller! :D

Ska bli kul rookie 1000!!
Får se till att öva starter o försöka köra lite fortare bara. Hojen e så gott som klar o Träningskortet på friskis o svettis nästan utnött.

Hur går det för dig stefan????

Ha det!!

Perre:tummenupp :tummenupp

Ska bli kul rookie 1000!!
Får se till att öva starter o försöka köra lite fortare bara. Hojen e så gott som klar o Träningskortet på friskis o svettis nästan utnött.

Perre:tummenupp :tummenupp

Med dina tider kommer du dominera R1000 utan tvekan.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla