Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Macke skrev:2186662Som sagt, vilka åker till Danmark och kör SO?
Vore kul att veta vilka som ska dit...
) som heter Jakob Sörensen som jag känner ska oxå dit.... Dom kör R600.flykay76 skrev:2198820Jag ska ditt Macke!
Och Per Nilsson, Rikard Olsen och en Dansk Jävel () som heter Jakob Sörensen som jag känner ska oxå dit.... Dom kör R600.
![]()
Swedie skrev:2198942Jag ska oxå dit. Synd att jag inte får med R6an oxå! Har inte fått köra något alls med denNågon som kör från Stockholmsområdet som kan ta med en extra hoj?

Jag åker med Macke. Det är inte ekonomiskt alls att köra ensam till jyllands ring...Gottis skrev:2202156Du borde väl för f-n få in den i ditt jättesläp![]()
CEC skrev:2203591Per Björk....Ska också dit....

Det gör han helt rätt i, hoppas vi får se honom i STCC eller nåt innan säsongen är slut! Han är grym...Gottis skrev:2203663ska den pojken köra allt lr![]()
samuel w skrev:2203678Det gör han helt rätt i, hoppas vi får se honom i STCC eller nåt innan säsongen är slut! Han är grym...
det kan man lungt säga!! önskar jag hade råd att åka på allt jag vill med tyckte han bakom som jagade körde grymt oxå.. haha.. minns fortfarande hans helsköna uppställ in i S-et på sviestad. Han bromsade aaaningen försent...samuel w skrev:2203678Det gör han helt rätt i, hoppas vi får se honom i STCC eller nåt innan säsongen är slut! Han är grym...
samuel w skrev:2203678Det gör han helt rätt i, hoppas vi får se honom i STCC eller nåt innan säsongen är slut! Han är grym...
Jaha då blir det hat trickCEC skrev:2203591Per Björk....Ska också dit....
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife