Vilka åker till Danmark och SO?

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
Som sagt, vilka åker till Danmark och kör SO?
Vore kul att veta vilka som ska dit...

tankarna dök upp igår för mej och en förare till han får ge sig till känna själv :tomten

Macke skrev:
2186662 Som sagt, vilka åker till Danmark och kör SO?
Vore kul att veta vilka som ska dit...

Jag ska ditt Macke!
Och Per Nilsson, Rikard Olsen och en Dansk Jävel ( :hihi ) som heter Jakob Sörensen som jag känner ska oxå dit.... Dom kör R600.

:tummenupp

Jag ska oxå dit. Synd att jag inte får med R6an oxå! Har inte fått köra något alls med den :( Någon som kör från Stockholmsområdet som kan ta med en extra hoj?

flykay76 skrev:
2198820 Jag ska ditt Macke!
Och Per Nilsson, Rikard Olsen och en Dansk Jävel ( :hihi ) som heter Jakob Sörensen som jag känner ska oxå dit.... Dom kör R600.

:tummenupp

Roligt! Hoppas vi blir ett gäng svenskar. A-förarna brukar väl kanske dyka upp allihopa, med det vore kul om det var ett gäng Rookies också...

Lite OT, men var du med på Karlskoga (STCC)?

Swedie skrev:
2198942 Jag ska oxå dit. Synd att jag inte får med R6an oxå! Har inte fått köra något alls med den :( Någon som kör från Stockholmsområdet som kan ta med en extra hoj?

Du borde väl för f-n få in den i ditt jättesläp :7peta

Någon som förresten har bra bilder på hela banans uppläggning så man kan studera kurvor m.m innan man kommer dit. Kanske även en video? Det vore schyst!

Någon som ska från Stockholm till Danmark i helgen och åker imorgon? Jag behöver hämta ut ett framdrev på Yamaha Center i Haninge, men kommer inte själv hinna det. Allt är redan betalt för, så det är bara att hämta ut. Vore oerhört tacksamt.

samuel w skrev:
2203678 Det gör han helt rätt i, hoppas vi får se honom i STCC eller nåt innan säsongen är slut! Han är grym...

:Bugar det kan man lungt säga!! önskar jag hade råd att åka på allt jag vill med :(

samuel w skrev:
2203678 Det gör han helt rätt i, hoppas vi får se honom i STCC eller nåt innan säsongen är slut! Han är grym...
tyckte han bakom som jagade körde grymt oxå.. haha.. minns fortfarande hans helsköna uppställ in i S-et på sviestad. Han bromsade aaaningen försent...

Ja iaf, ingen från Stockholm då eller????

samuel w skrev:

Han är supergrym! Saknades tyvärr lite pengar för honom.

Sätter en 10a på att Björken vinner i danmark.

/Erik

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back