Vilka är bäst. Göteborgare eller Stockholmare?

Vilka är bäst?

• Antal röstningar
    0
Rösta på Stockholm annars e-mailar jag Chuck Norris en lista på alla medlemmar som röstade på Göteborg och säger att ni påstår att hans roundhousekick suger.
chuck_norris.jpg

Orka jämföra och dra alla över en kam. Det finna väl sköna- och knepiga människor vart man än kommer. Eller?

Ok. jag har bott 5 år i Sthlm o nästan 2 i Götet... O min röst hamnar på Göteborgarna, trots att jag är östkustare i grunden. GO ELLER??! ena då...

När jag hör stockholmare tänker jag alltid på dryga snubbar med rosa skjorta och bakåtslickat hår.
Dom invaderar Marstrand på sommaren och lägger 2 månadslöner på skumpa på en helg för att stila sig.
Dom går bara inte att tycka om, man vill bara putta ner dom från bryggan.

De stockholmare som inte leker "stekare", brukar ju vara trevliga människor men de få som alltid ska flasha förstör för resten.

Rösten på GBG såklart :yoparty

Tro mig, vi försöker utrota dom men dom kommer tillbaka som små äckliga råttor...

Alltså alla göteborgare har ju sånt jobbigt satans lillebroskomplex och skall jämnt försöka hävda sej. Bara det är en anledning att rösta på de dryga stockholmarna.
Sen vad är grejen lixom; bästkusten...
BÄSTKUSTEN?!!?!?!!!!!eleven!!??!!!one!
Det är ju bara så sjuuuuukt jävla töntigt uttryck! Folk som använder det måste fan vara efterblivna! Då kan jag fan lika gärna gå runt och säga att jag bor i "Bästerbotten"! FÖRBANNADE TÖNTIGA JÄVLA GÖTEBORGARE!!!
Ytterligare en anledning att rösta på Stockholm.

Nu var det inte staden utan invånarna som omröstningen gällde.
Stockholm för min del.
Göteborgare skriver irriterande ofta i någon sorts halvdialekt där de så kallade "orden" la, gött mos och goa gubbar används.
"Glenn" har jag inte hört, men jag håller mig gärna från stan.
Om vi går in på trafikplaneringen i staden så var väl Göteborg grundad av Hollänska sjömän. De gillar att röka på så då blir vägarna där efter.
(Säkert inte sant, men det låter kul)

A tjena...go å dryg eller???:hihi

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey