Vila i frid, Jennifer..

Frisken08

Ny medlem
Gick med
26 Jul 2010
Ort
stockholm
Hoj
08a kawasaki er6n
Sov gott min jennie. fan dig, du lovade ju att vi skulle träffas på torsdagen men varför tog du hojen? jag saknar dig så de gör ont. varje dag gråter jag, jag kan inte förstå att min andra hälft har tagit ifrån mig. jag drömde att du ringde..men när jag svarade va de inte du:( min älskade vän, kom hem nu!
vila i frid underbara människa! din bästa vän lever för dig nu
 

WilleZL

Aktionsgruppen för TT-lopp på Gotland
Gick med
13 Jan 2005
Ort
Stockholm
Hoj
R6 & RD350
Fick precis veta vem Jennifer var. En kompis till mina brorsdöttrar. Mycket tragiskt. Tankar går till familj, vänner och Frida. Vila i frid.
 

knutten10

Älskar kurviga vägar.
Gick med
5 Apr 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha R1 07
Varför åkte du jennie? varför? vi hade så mycke framför oss. hur ska ja klara mig utan dig? ja behöver dig. hur kunde detta hända? vad hände hjärtat? vad gick fel denna onsdagskväll?? ja saknar dig oerhört mycket. du va min bästa vän! Vila i frid hjärtat.



Finns det någon som kan få fram klarhet vad som gick så fel. Det är många jag bland dom som har svårt att gå vidare. Där olyckan hända ska det inte bli en olycka med dödligt utgång i, max lite butna ben och mörbultad. Men inte DÖDEN. VAD hände och vad gick snett. Du som körde bakom henne. Kan du inte skapa ett Fejk alias och berätta för oss som har svårt att gå vidare.:död Vila i frid tankar går till vänner och familj. Hade bara äran att stöta på dig två gånger var av vi växlade några ord den andra gången. du var sugen på något gott vid Rosenhill.
 

serenada

käbbel
Gick med
6 May 2010
Ort
sthlm
Hoj
babsan <3
Finns det någon som kan få fram klarhet vad som gick så fel. Det är många jag bland dom som har svårt att gå vidare. Där olyckan hända ska det inte bli en olycka med dödligt utgång i, max lite butna ben och mörbultad. Men inte DÖDEN. VAD hände och vad gick snett. Du som körde bakom henne. Kan du inte skapa ett Fejk alias och berätta för oss som har svårt att gå vidare.:död Vila i frid tankar går till vänner och familj. Hade bara äran att stöta på dig två gånger var av vi växlade några ord den andra gången. du var sugen på något gott vid Rosenhill.


Talade med en trafikpolis en onsdag efter, han sa att det va pojkvännen som legat bakom i bil och dom hade busat lite, ev en liten katt-och-råtta lek, oskyldigt såklart, och hon hade tappat kontrollen i kurvan, larmet kom in som en olycka, så det va inget snutjag eller dylikt. Killen mådde naturligtvis skit och jag hoppas han får den hjälp han behöver. Torrt väglag, inte mycket trafik, det enda polisen sa va att de förmodligen höll en ganska bra fart men det va broräcket som fick det att bli dödlig utgång.
Skittrist att sådant händer, hoppas killen förmår sig att leva ett normalt liv i framtiden.
 

Frisken08

Ny medlem
Gick med
26 Jul 2010
Ort
stockholm
Hoj
08a kawasaki er6n
Jag vet precis vad som hände. det var ej hennes pojkvän som låg bakom. mycket stämmer men inte allt. Jag vill bara berätta för alla som undrar att hon led inte en enda sekund, hon dog direkt. det känns skönt att hon inte led!
 

knutten10

Älskar kurviga vägar.
Gick med
5 Apr 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha R1 07
Jag vet precis vad som hände. det var ej hennes pojkvän som låg bakom. mycket stämmer men inte allt. Jag vill bara berätta för alla som undrar att hon led inte en enda sekund, hon dog direkt. det känns skönt att hon inte led!

Ja det känns skönt att veta, hon verkade vara en sådan fin person. så det går inte att sakna medlidande för dig och vad du har misste om. Till synes väldigt bra vän. Försök att leva vidare, det är tungt men kommer bli bättre.
 

k1322

Numera mest i diket
Gick med
29 Aug 2003
Ort
Sverige
Hoj
Enstånkor
Å nej, det var ju du. Har helt missat att det var du.

2010 var obarmhärtigt i sina val av offer. Vila i frid Jennifer.
 
Nyheter
BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Top