Vila i frid, Jennifer..

Sov gott min jennie. fan dig, du lovade ju att vi skulle träffas på torsdagen men varför tog du hojen? jag saknar dig så de gör ont. varje dag gråter jag, jag kan inte förstå att min andra hälft har tagit ifrån mig. jag drömde att du ringde..men när jag svarade va de inte du:( min älskade vän, kom hem nu!
vila i frid underbara människa! din bästa vän lever för dig nu

Fick precis veta vem Jennifer var. En kompis till mina brorsdöttrar. Mycket tragiskt. Tankar går till familj, vänner och Frida. Vila i frid.

Varför åkte du jennie? varför? vi hade så mycke framför oss. hur ska ja klara mig utan dig? ja behöver dig. hur kunde detta hända? vad hände hjärtat? vad gick fel denna onsdagskväll?? ja saknar dig oerhört mycket. du va min bästa vän! Vila i frid hjärtat.

Finns det någon som kan få fram klarhet vad som gick så fel. Det är många jag bland dom som har svårt att gå vidare. Där olyckan hända ska det inte bli en olycka med dödligt utgång i, max lite butna ben och mörbultad. Men inte DÖDEN. VAD hände och vad gick snett. Du som körde bakom henne. Kan du inte skapa ett Fejk alias och berätta för oss som har svårt att gå vidare.:död Vila i frid tankar går till vänner och familj. Hade bara äran att stöta på dig två gånger var av vi växlade några ord den andra gången. du var sugen på något gott vid Rosenhill.

Finns det någon som kan få fram klarhet vad som gick så fel. Det är många jag bland dom som har svårt att gå vidare. Där olyckan hända ska det inte bli en olycka med dödligt utgång i, max lite butna ben och mörbultad. Men inte DÖDEN. VAD hände och vad gick snett. Du som körde bakom henne. Kan du inte skapa ett Fejk alias och berätta för oss som har svårt att gå vidare.:död Vila i frid tankar går till vänner och familj. Hade bara äran att stöta på dig två gånger var av vi växlade några ord den andra gången. du var sugen på något gott vid Rosenhill.

Talade med en trafikpolis en onsdag efter, han sa att det va pojkvännen som legat bakom i bil och dom hade busat lite, ev en liten katt-och-råtta lek, oskyldigt såklart, och hon hade tappat kontrollen i kurvan, larmet kom in som en olycka, så det va inget snutjag eller dylikt. Killen mådde naturligtvis skit och jag hoppas han får den hjälp han behöver. Torrt väglag, inte mycket trafik, det enda polisen sa va att de förmodligen höll en ganska bra fart men det va broräcket som fick det att bli dödlig utgång.
Skittrist att sådant händer, hoppas killen förmår sig att leva ett normalt liv i framtiden.

Jag vet precis vad som hände. det var ej hennes pojkvän som låg bakom. mycket stämmer men inte allt. Jag vill bara berätta för alla som undrar att hon led inte en enda sekund, hon dog direkt. det känns skönt att hon inte led!

Jag vet precis vad som hände. det var ej hennes pojkvän som låg bakom. mycket stämmer men inte allt. Jag vill bara berätta för alla som undrar att hon led inte en enda sekund, hon dog direkt. det känns skönt att hon inte led!

Ja det känns skönt att veta, hon verkade vara en sådan fin person. så det går inte att sakna medlidande för dig och vad du har misste om. Till synes väldigt bra vän. Försök att leva vidare, det är tungt men kommer bli bättre.

Å nej, det var ju du. Har helt missat att det var du.

2010 var obarmhärtigt i sina val av offer. Vila i frid Jennifer.

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti