Vila i frid, Jennifer..

Som nämnt i annan tråd, "kände" dig inte, men träffades ett antal gånger via s:t eriks ts.
Beklagar, alla tankar till familj och vänner

:( tråkigt sänder mina tankar till familj och vänner.
V.I.F

Jisses så onödigt, såna här händelser gör verkligen inte att man vill fortsätta köra.
Otroligt sorgligt.

När jag läste artikeln på Aftonbladet imorse och du inte dök upp imorse fick jag ont i magen..... Fick en sjuk känsla av att det var du.
Sen på 5 minuter fick jag det bekräftat av polisen och mamman. Mina tankar går till familjen och dina kompisar. Helt oförståeligt. Du hade en sån stark vilja och lust. Kunde fixa allt du ville göra. Du älskade att åka hoj. Hade inte kännt dig så länge men det känns så dåligt nu.

Vi alla som kännt dig, och vet hur du var önskar så att du ibland oss fanns kvar, Men nu när du gått dit vi alla ska gå, med glädje vi minns allt det fina ändå.

Jag förstår inte, du ringde bara en timme innan och ville ha hjälp med hojen... Varför åkte du? Varför Jennie??

Jag fick höra om olyckan och jag finner inga ord för hur hemskt det är och man blir fan illa till mods när man tänker på vad som hände. Känner bergaren som hämtade hojen och jag fick höra rykten om att din pojkvän åkte lite längre bak och såg allt. Alla mina tankar går till både familj vänner och din pojkvän som livet aldrig kommer bli detsamma för. Förhoppningsvis är du på en bättre plats nu..

Vila i frid Jennifer..

Jag fick höra om olyckan och jag finner inga ord för hur hemskt det är och man blir fan illa till mods när man tänker på vad som hände. Känner bergaren som hämtade hojen och jag fick höra rykten om att din pojkvän åkte lite längre bak och såg allt. Alla mina tankar går till både familj vänner och din pojkvän som livet aldrig kommer bli detsamma för. Förhoppningsvis är du på en bättre plats nu..

Vila i frid Jennifer..

Usch, det blir bara värre och värre... kan inte ens föreställa mig att se en sån sak hända.

RIP. Väldigt tråkigt.

MVH//J

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm