Viktoria´s secret!!!

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
Häppåér!

Kolla 3an :tuttar:tuttar:tuttar:tuttar

Kan de bli bättre?!? Henrik Lundquist sitter i publiken :yoparty

Ville lägga tråden i Mc relaterad! Alla vill väll ha en sån på bönpallen :Bugar:banana

Lindquist skrev:
Kan de bli bättre?!? Henrik Lundquist sitter i publiken
VAR?!? VAR?!? VAR?!? :tuttar:krama:banana:tuttar

Lindquist skrev:
Ville lägga tråden i Mc relaterad! Alla vill väll ha en sån på bönpallen
Inte jag... Men vad sägs om att jag klär mig i valfri VS-dräkt när jag är din depåbrewd nästa säsong? :D

Gört! Säg va jag ska köpa så fixar jag :tuttar:tummenupp

Va ju nån brewd nu under sporttemat som hade nån slags skinnställs-lookalike och bar på en målflagga. Förutsatt att det inte är värmebölja kan den outfiten funka.:nicka

Hittar nog ingen outfit på VS åt dig när du ska va min paraplypojke (redan lovat bort dig under tiden du inte "jobbar", så det är inte längre förhandlingsbart), men jag kan nog hitta inspiration.:)

Då får ni inte köra samma dag. Nog för att jag är både tjej och bäst, men att hålla två paraplyer samtidigt kan jag inte. Dessutom kostar jag inte gratis (lite mat vill jag väl ha iaf...).:D
Oj, nu är reklamen över.

Då får ni inte köra samma dag. Nog för att jag är både tjej och bäst, men att hålla två paraplyer samtidigt kan jag inte. Dessutom kostar jag inte gratis (lite mat vill jag väl ha iaf...).:D
Oj, nu är reklamen över.

I haz cheezburger:D

Tänk dig för 3 ggr innan du ställer upp för honom! :3freak

Mäh, hallååå!! Jag ska ju få kläder!:banana
Så vill jag inte heller va en dålig kompis och inte hålla vad jag lovat. Kompisen kör inte hoj själv och vill ha nåt att göra när hon får tråkigt på en bandag. Ta-daa! Då kommer Linkage in i bilden.:tummenupp

Troll: Det slog mig att jag ju måste ha två outfits, en för sol och en för regn. Sångerskans stövlar såg ganska vattentäta ut, såna vill jag ha. Och så var det nån brud som hade en typ stickad bolero, kan va bra om det blåser en liten kylig vind. Sen var det väääääldigt många fina skor, kanske bäst att ta ett par i varje färg, man vet ju aldrig om du lackar om hojen eller nåt. Drabbar ju ingen fattig ändå.:D

Last edited:
Linkan, du är välkommen med bilen, jag har pratat med din mamma och hon försäkrade att du var myndig och kunde köra helt själv.
Ps, glöm inte att ta med dig uppsatsboken från skolan, jag lovade henne att hjälpa dig med stavningen :)

En tråd med en massa gaybabbel och puttinutti......vart fan är bilderna från showen???

Victoria+Secret+Fashion+Show+Runway+ANJ3mGWXU8Bl.jpg

2010-Victorias-Secret-Fashion-Show-13.jpg

Fast jag håller med.

Tumba-trollet! Här kommer bilder på det jag nämnt. Bara skriva ut, åka till affärerna och peka.:D

Förresten, för att va på den säkra sidan...Köp ALLA skor. ALLA SKOR, TILL MIG MIG MIG MASSA SKOOOOORRRRR!!!:banana:banana:banana

Bifogat

• VS-kläder.jpg
    VS-kläder.jpg
    59.7 KB · Visningar: 222
  • VS målflagg.jpg
    VS målflagg.jpg
    55.4 KB · Visningar: 171
Fast jag håller med.

Tumba-trollet! Här kommer bilder på det jag nämnt. Bara skriva ut, åka till affärerna och peka.:D

Förresten, för att va på den säkra sidan...Köp ALLA skor. ALLA SKOR, TILL MIG MIG MIG MASSA SKOOOOORRRRR!!!:banana:banana:banana

Jag fixar!!!! :tuttar

Linkan, du är välkommen med bilen, jag har pratat med din mamma och hon försäkrade att du var myndig och kunde köra helt själv.
Ps, glöm inte att ta med dig uppsatsboken från skolan, jag lovade henne att hjälpa dig med stavningen :)

Visst har jag en bra mamma!? Skönt att jag även fått en ny pappa nu oxå ;)

Vaa Linkan ä Sportbike din pappa nu oxå!? Hoppla, hur gick de till om man får fråga... :milfhunternumerouno :D

Dejtade en 'chey' för ett tag sen som jag sedan bad att dra åt helvete för att jag inte gillade hennes personlighet...?..lång historia...hon jobbar numera som modell för victorias secret. Ibland är man ju bra dum i huvet..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT