Viktoria´s secret!!!

Dejtade en 'chey' för ett tag sen som jag sedan bad att dra åt helvete för att jag inte gillade hennes personlighet...?..lång historia...hon jobbar numera som modell för victorias secret. Ibland är man ju bra dum i huvet..

Du var nog smart! kunde du inte stå ut med henne då lär det ha bara blivit värre när hon vart modell för Victoria Secret. Och alla knarkfester och knull party skulle resultera i att du fick en massa sjukdomar + krossat hjärta och pung.

Du var nog smart! kunde du inte stå ut med henne då lär det ha bara blivit värre när hon vart modell för Victoria Secret. Och alla knarkfester och knull party skulle resultera i att du fick en massa sjukdomar + krossat hjärta och pung.

Förmodligen väldigt sant det du säger...exakt samma sak som jag har försökt intala mig själv sen dess! ;) ...så med andra ord så kan jag tyvärr inte säga att jag legat med en victorias secret modell..men det svider inte när jag pissar iaf..

Dejtade en 'chey' för ett tag sen som jag sedan bad att dra åt helvete för att jag inte gillade hennes personlighet...?..lång historia...hon jobbar numera som modell för victorias secret. Ibland är man ju bra dum i huvet..

"chey" ?

Som i kille?

:D

Skulle du klara av att se henne vika ut sig såhär?

http://lifemisled.com/?p=1479

Nej det skulle jag ju såklart inte..du har helt rätt!
Det såg ut som en förlust till att börja med ju mer man tänker på det så känns det mer som en vinst...tjejen jag träffar just nu är ju 100 ggr bättre än den förra någonsin kommer bli...no regrets! :yoparty

"chey" ?

Som i kille?

:D

Va?!...chey=tjej...hur fick du det till kille? Måste va dina homoerotiska dagdrömmar som spelar dig ett spratt igen..

Last edited:
Fast jag håller med.

Tumba-trollet! Här kommer bilder på det jag nämnt. Bara skriva ut, åka till affärerna och peka.:D

Förresten, för att va på den säkra sidan...Köp ALLA skor. ALLA SKOR, TILL MIG MIG MIG MASSA SKOOOOORRRRR!!!:banana:banana:banana

Hmm, du gillar skor va?

Nej det skulle jag ju såklart inte..du har helt rätt!
Det såg ut som en förlust till att börja med ju mer man tänker på det så känns det mer som en vinst...tjejen jag träffar just nu är ju 100 ggr bättre än den förra någonsin kommer bli...no regrets! :yoparty

Va?!...chey=tjej...hur fick du det till kille? Måste va dina homoerotiska dagdrömmar som spelar dig ett spratt igen..

Det bästa är att du gjort en stor vinst på det, du har fått borra en supermodell och sedan sluppit allt skit som kommer sen. Hur man än vrider på det kunde det inte blivit bättre än så här.

Vad smal hon är.har hon varit sjuk länge??
FMS skor rockar annars..R5+1...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...