Viktigt!

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Gäller medlemmar och er som vill bli medlemmar i Road Rage MC.

söndag 22/5 träffas vi på torget klockan 18:00 för att svara på frågor m.m. angående medlemskap i Road Rage MC.

Efter det kommer vi nuvarande medlemmar att hålla möte.

Om ni inte hittar oss eller kommer lite sent så når ni oss på mobilerna.

Daniel: 0706 - 986800
Rikard: 073 - 8386824
 
Firefly skrev:
Gäller medlemmar och er som vill bli medlemmar i Road Rage MC.

söndag 22/5 träffas vi på torget klockan 18:00 för att svara på frågor m.m. angående medlemskap i Road Rage MC.

Efter det kommer vi nuvarande medlemmar att hålla möte.

Om ni inte hittar oss eller kommer lite sent så når ni oss på mobilerna.

Daniel: 0706 - 986800
Rikard: 073 - 8386824


:7peta När blir det körning då!!?? :hihi
 
Firefly skrev:
Jag har kört massor. Frågan är väl snarare varför du inte är med :7peta

:7peta Kanske kör på olika ställen!
FAst ärligt talat så har jag faktiskt inte kör på flera dar har inte haft tid, så man har ju lite abstinens. va tvugen å starta den i går så den inte kände sig helt övergiven :pannkyss
Dyker väll kanske upp i morgon om ni nu ska köra å inte bara fika :lol
Retas bara ingen fara!, och du måste ju smörja dina aktier :hihi
 
Mr Gixxer skrev:
:7peta Kanske kör på olika ställen!
FAst ärligt talat så har jag faktiskt inte kör på flera dar har inte haft tid, så man har ju lite abstinens. va tvugen å starta den i går så den inte kände sig helt övergiven :pannkyss
Dyker väll kanske upp i morgon om ni nu ska köra å inte bara fika :lol
Retas bara ingen fara!, och du måste ju smörja dina aktier :hihi
Jag kommer nog köra innan mötet. Fast mitt bakdäck är på sluttampen nu så jag måste ha nytt. Vet inte hur mycket mer jag kan köra på det jag har på nu...
 
Firefly skrev:
Jag kommer nog köra innan mötet. Fast mitt bakdäck är på sluttampen nu så jag måste ha nytt. Vet inte hur mycket mer jag kan köra på det jag har på nu...

inge fel på det däcket.....själv har ja beställt ett nytt till min IGEN!!!!!
 
Vill tacka de som dök upp idag.
Är det som sagt några som känner sig sugna på medlemskap eller sugen på att få en bättre presentation av klubben så är det bara att PM'a mig.

Hare gött och hoppas att ni fick en fin åktur
 
Tack själva. Åkturen var helt ok,något kort kanske pga att någon hade så hög feber att det immade på insidan vissiret :rolleyes: .....Blir nog åka av idag också vädret e på topp å de skall ju bli skit redan imorn.
 
Bladehunter skrev:
Tack själva. Åkturen var helt ok,något kort kanske pga att någon hade så hög feber att det immade på insidan vissiret :rolleyes: .....Blir nog åka av idag också vädret e på topp å de skall ju bli skit redan imorn.

Mjo... men en annan hamnade i en fin skur här för en stund sen... hann inte riktigt hem innan.. men det var nära :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top