Vidriga människor

Tjejer borde inte äta övh. Då blir dom tjocka och inte trevliga att titta på. Det värsta jag vet är tjocka tjejer i tighta kläder. Det borde vara olagligt. Varför är dom tjocka? Jo, för att dom äter!

Förbjud mat för kvinnosläktet!

haha, ja vi hade en kille i min klass när jag gick i grundskolan, och han hade sånna stora läppar som Angelina Jolie har, dessutom, under dessa läppar hade han tänder som var vinklade lite utåt om man säger så, vilket skapade ett underbett utan dess like... varning för drunkning i duchen :rolleyes:

Han gick alltid med öppen mun, herregud, vad det får en att se ointelligent ut :gnissla nu var han ju kanske inte stjärnskottet i klassen heller iof... men iallafall :D

Jag brukar försöka sitta och småle lite när jag sitter på bussen, för folk ser så tråkiga ut till vardags, de ser liksom ledsna och vilsna ut, de stackars förtappade själarna :)

De kanske redan försöker se glada ut, vem vet?! Vem vet hur de skulle se ut om inte skulle ""smila"" då? Det är inte lätt på vardagarna i detta land, kallt å jävligt! :D

Han är väldigt trevlig och snäll men har en stubin kortare än kortast. Men som sagt, jag har inte råkat ut för det ännu.

Jag tror du ljuger. :)
En kille som slåss pga andras bordsskick och är över 7 år sitter antingen inspärrad, får stryk varje dag eller är mongoloid och bor på något stödboende.
Så, jag tror inte han sitter i fängelse, är så dum att han får stryk för jämnan utan att förstå varför eller att du umgås med folk i Köping så att säga.

Jag tror du ljuger. :)
En kille som slåss pga andras bordsskick och är över 7 år sitter antingen inspärrad, får stryk varje dag eller är mongoloid och bor på något stödboende.
Så, jag tror inte han sitter i fängelse, är så dum att han får stryk för jämnan utan att förstå varför eller att du umgås med folk i Köping så att säga.

En kille som slåss pga. andras bordsskick och är över 7 år behöver inte antingen sitta inspärrad, få stryk varje dag eller vara mongolid och bo på något stödboende utan kan vara en helt vanlig snubbe på 23 år med ett helt vanligt jobb med en helt vanlig flickvän och ha ett helt vanligt liv. Enda väsentliga skillnaden mellan han och dig är troligvis att han har en stubin som inte är av denna jord. Men det tror du väl inte på heller. Och du tror nog inte på att han har en Audi A3 som är blå, eller att han bor i en lägenhet ovanpå en whiskeybar. Du tror väl inte på att jag känner killen och att jag vet om det jag skriver är sant bättre än dig.

Nu orkar jag inte hålla på mer med dig, men det tror du väl inte på i vanlig ordning...

En kille som slåss pga. andras bordsskick och är över 7 år behöver inte antingen sitta inspärrad, få stryk varje dag eller vara mongolid och bo på något stödboende utan kan vara en helt vanlig snubbe på 23 år med ett helt vanligt jobb med en helt vanlig flickvän och ha ett helt vanligt liv. Enda väsentliga skillnaden mellan han och dig är troligvis att han har en stubin som inte är av denna jord. Men det tror du väl inte på heller. Och du tror nog inte på att han har en Audi A3 som är blå, eller att han bor i en lägenhet ovanpå en whiskeybar. Du tror väl inte på att jag känner killen och att jag vet om det jag skriver är sant bättre än dig.

Nu orkar jag inte hålla på mer med dig, men det tror du väl inte på i vanlig ordning...

Aja, det imponerade inte på någon i alla fall, sant eller inte.
Ser jag en blå audi utanför en whiskeybar någon gång ska jag fan nyckla den. :D

Jag HATAR när folk tuggar tuggummi med öppen mun...som om dom var några streetpunks på 80-talet i New Yorks slumkvarter. Måste kolla bort tillslut för dom ser så jävla puckade ut.

Skillnaden är nog att din stackars kompis som är snäll och har en Audi fick stryk av sin farsa vid matbordet när han var liten.

Tycker du på fullaste allvar att det är ok att smälla till nån över käften bara för man tycker personen i fråga har ett dåligt bordsskick?

Jag hade då inte fortsatt att vara vän med någon som beter sig så!

Din kompis har en jävla störning! :fakta

Ursäkten att han har en kort stubin är ju helt sjuk!

Edit: Herregud nu läste jag ditt inlägg igen, Skulle det vara bättre att bete sig som ett psyko bara för man har en Audi och bor ovan på en bar... OMG
:hoppskrat

:dummer

Last edited:
Skillnaden är nog att din stackars kompis som är snäll och har en Audi fick stryk av sin farsa vid matbordet när han var liten.

Tycker du på fullaste allvar att det är ok att smälla till nån över käften bara för man tycker personen i fråga har ett dåligt bordsskick?

Jag hade då inte fortsatt att vara vän med någon som beter sig så!

Din kompis har en jävla störning! :fakta

Ursäkten att han har en kort stubin är ju helt sjuk!

Edit: Herregud nu läste jag ditt inlägg igen, Skulle det vara bättre att bete sig som ett psyko bara för man har en Audi och bor ovan på en bar... OMG
:hoppskrat

:dummer

Nej, han fick inte stryk av sin farsa vid matbordet när han var liten och du kan vara bussig och citera mig när jag säger att det är okej att smälla till nån vid ett matbort som straff för dåligt bordsskick. Tror inte att jag har sagt det kära du. Och sa jag att bara för att han har en Audi och bor ovanför en bar så är det okej att smälla till nån vid ett matbord? Skulle inte tro det. Jag hade lika gärna kunnat säga att hans farsa heter Greger och att han tränar mma istället för det - grejen var att Markus inte trodde på nåt jag sa. Men du kanske inte förstod det?

Att du tolkar hans korta stubin som nån sorts ursäkt för hans beteende är ju din ensak, inte jag som har sagt nåt om att det är varken en förklaring eller ursäkt utan nämnde det som en bidragande faktor till det hela.

Du verkar gilla att ta folk bokstavligt talat va? Du måste vara en jobbig människa att leva med. Har du flickvän?

Ja, det är ohyfsat att äta slafsigt.
Nej, det är ingenting man behöver få högt blodtryck av, det är väl för helvete bara att titta på något/någon annat medan man äter?
Har ni ofta problemet att hamna mitt emot folk som äter som grisar?
Jag väljer var jag sätter mig och äter.

Om inte dom visar dig hänsyn genom att äta "fint", så visar du dom hänsyn genom att ignorera deras dåliga bordsskick.
Vem är då den bättre människan av er?

Ser jag någon som blir märkbart irriterad av folks bordsskick och stirrar så lovar jag att göra mitt bästa för att slurpa, sörpla, smacka, spilla och kanske t.o.m dreggla lite.

Nej, han fick inte stryk av sin farsa vid matbordet när han var liten och du kan vara bussig och citera mig när jag säger att det är okej att smälla till nån vid ett matbort som straff för dåligt bordsskick.

Väldigt enträget försvar för uppenbart helt vrickat beteende. Djupgående kunskaper om liv såväl som barndomsförhållanden.

Vänner,
indikationen är tydlig. Det är inte en kompis utan en "kompis". Som i "en... öööööööh... kompis till mig gjorde en gång..." Wink wink, nudge nudge, say no more. Var snälla med honom. Ni kanske redan har fått två varningar... ? :D

finns nog inget jag irriterar mig på mer än folk som har dåligt bordskick. Klart det gör men jag menar av folks ovanor o liknande. Suuuuurpla gärna, men sitt o glufsa o smacka med öppen mun, då går jag.

Hatar folk som måste stå 1 dm ifrån en när dom pratar.
Inte nog med det, dessa muppar har oftast inte den bästa andedräkten heller.

Håll er på avstånd för i helvete :mad:

Back