Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur gammla är dem? Över 7 år så är det nog att dax att du börjar lappa till dem.
Hur gammal ska man vara för att stava till gamla utan att riskera en lusing?![]()
Den här tråden fullständigt spränger min gay-o-meter. 'Nuff said.
haha, ja vi hade en kille i min klass när jag gick i grundskolan, och han hade sånna stora läppar som Angelina Jolie har, dessutom, under dessa läppar hade han tänder som var vinklade lite utåt om man säger så, vilket skapade ett underbett utan dess like... varning för drunkning i duchen![]()
Han gick alltid med öppen mun, herregud, vad det får en att se ointelligent utnu var han ju kanske inte stjärnskottet i klassen heller iof... men iallafall
![]()
Jag brukar försöka sitta och småle lite när jag sitter på bussen, för folk ser så tråkiga ut till vardags, de ser liksom ledsna och vilsna ut, de stackars förtappade själarna![]()
Han är väldigt trevlig och snäll men har en stubin kortare än kortast. Men som sagt, jag har inte råkat ut för det ännu.
Just därför behövs några varma leendenDe kanske redan försöker se glada ut, vem vet?! Vem vet hur de skulle se ut om inte skulle ""smila"" då? Det är inte lätt på vardagarna i detta land, kallt å jävligt!![]()
Jag tror du ljuger.
En kille som slåss pga andras bordsskick och är över 7 år sitter antingen inspärrad, får stryk varje dag eller är mongoloid och bor på något stödboende.
Så, jag tror inte han sitter i fängelse, är så dum att han får stryk för jämnan utan att förstå varför eller att du umgås med folk i Köping så att säga.
En kille som slåss pga. andras bordsskick och är över 7 år behöver inte antingen sitta inspärrad, få stryk varje dag eller vara mongolid och bo på något stödboende utan kan vara en helt vanlig snubbe på 23 år med ett helt vanligt jobb med en helt vanlig flickvän och ha ett helt vanligt liv. Enda väsentliga skillnaden mellan han och dig är troligvis att han har en stubin som inte är av denna jord. Men det tror du väl inte på heller. Och du tror nog inte på att han har en Audi A3 som är blå, eller att han bor i en lägenhet ovanpå en whiskeybar. Du tror väl inte på att jag känner killen och att jag vet om det jag skriver är sant bättre än dig.
Nu orkar jag inte hålla på mer med dig, men det tror du väl inte på i vanlig ordning...
En kille som slåss pga. andras bordsskick och är över 7 år behöver inte antingen sitta inspärrad, få stryk varje dag eller vara mongolid och bo på något stödboende utan kan vara en helt vanlig snubbe på 23 år med ett helt vanligt jobb med en helt vanlig flickvän och ha ett helt vanligt liv. Enda väsentliga skillnaden mellan han och dig är troligvis att han har en stubin som inte är av denna jord. Men det tror du väl inte på heller. Och du tror nog inte på att han har en Audi A3 som är blå, eller att han bor i en lägenhet ovanpå en whiskeybar. Du tror väl inte på att jag känner killen och att jag vet om det jag skriver är sant bättre än dig.
Nu orkar jag inte hålla på mer med dig, men det tror du väl inte på i vanlig ordning...
Skillnaden är nog att din stackars kompis som är snäll och har en Audi fick stryk av sin farsa vid matbordet när han var liten.
Tycker du på fullaste allvar att det är ok att smälla till nån över käften bara för man tycker personen i fråga har ett dåligt bordsskick?
Jag hade då inte fortsatt att vara vän med någon som beter sig så!
Din kompis har en jävla störning!
Ursäkten att han har en kort stubin är ju helt sjuk!
Edit: Herregud nu läste jag ditt inlägg igen, Skulle det vara bättre att bete sig som ett psyko bara för man har en Audi och bor ovan på en bar... OMG
![]()
![]()
...har problem.En kille som slåss pga. andras bordsskick...
Nej, han fick inte stryk av sin farsa vid matbordet när han var liten och du kan vara bussig och citera mig när jag säger att det är okej att smälla till nån vid ett matbort som straff för dåligt bordsskick.
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |