Vidrig Människa!!

Jag tycker han borde få nackskått, därefter styckas i 126565 delar och sen kastas i en grop med elektriska grisar, som därefter gjuts igen med betong varefter man bygger ett hus ovanpå som man spränger med en kryssningsmissil.

Chris Ash skrev:
Jag tycker han borde få nackskått, därefter styckas i 126565 delar och sen kastas i en grop med elektriska grisar, som därefter gjuts igen med betong varefter man bygger ett hus ovanpå som man spränger med en kryssningsmissil.

Nu är du så där mild igen... Varför bara ett nakcskått? :confused:

Bättre att han slåss i ringen än i sovrummet....

Jag tycker också att det är vidrigt det han gjort men sen KAN faktiskt människor förändras.. Är det så att man aldrig kan ge människor en andra chans måste vi införa dödsstraffet igen.

Biturbo skrev:
Bättre att han slåss i ringen än i sovrummet....

Jag tycker också att det är vidrigt det han gjort men sen KAN faktiskt människor förändras.. Är det så att man aldrig kan ge människor en andra chans måste vi införa dödsstraffet igen.

Exakt så! Han har avtjänat sitt straff och är en fri man. Att ta ifrån honom boxningen som verkar vara det som fått honom på fötter igen vore fruktansvärt korkat. Hoppas att Nya Zeelands idrottsförbund också fattar det.

Håller med Chris Ash och Biturbo...

Han har väll förmodligen förändrat sig. Men detta kommer ju även dem andra boxarna vara medvetna om och har dem ett hjärta så tycker nog dem också att det är lite onödigt att misshandla ihjäl sin dotter, vilket borde ge de andra boxarna mer motivation till matchen mot honom och förhoppningsvis ger honom stryck där inne istället för att han ska dö mm.

Last edited:
Vad jag inte fattar är att hans syster blev misshandlad till döds och så gör han exakt samma sak mot sin egen dotter. Det är läskigt sjukt...!

Bikerbitch skrev:
Vad jag inte fattar är att hans syster blev misshandlad till döds och så gör han exakt samma sak mot sin egen dotter. Det är läskigt sjukt...!

Absolut.. Det är inte helt enkelt att sätta sig in i tankarna hos en sjuk människa! Varför gjorde han så? Varför körde en kille bil i full fart uppför dottninggatan, osv, osv.. Vist är det läskigt! Läskigt att det finns så sjuka människor.. Ännu läskigare är det ju att de inte får någon hjälp heller...

Hoppas någon av hans motståndare gör en Tyson och biter av honom örat.

Minst.

Biturbo skrev:
Absolut.. Det är inte helt enkelt att sätta sig in i tankarna hos en sjuk människa! Varför gjorde han så? Varför körde en kille bil i full fart uppför dottninggatan, osv, osv.. Vist är det läskigt! Läskigt att det finns så sjuka människor.. Ännu läskigare är det ju att de inte får någon hjälp heller...
Nej det är det verkligen inte. Jag förstår inte hur man kan göra såna saker. Mörda, våldta etc. Om jag skulle få chansen att prata med en sån människa om varför skulle jag ta den direkt. Något har uppenbarligen gått väldigt snett i livet. Ja, man måste tydligen göra någon riktigt stor grej för att tas in och få vård.

Bikerbitch skrev:
Nej det är det verkligen inte. Jag förstår inte hur man kan göra såna saker. Mörda, våldta etc. Om jag skulle få chansen att prata med en sån människa om varför skulle jag ta den direkt. Något har uppenbarligen gått väldigt snett i livet. Ja, man måste tydligen göra någon riktigt stor grej för att tas in och få vård.

Man måste först och främst vara sjuk. Är man inte det blir det fängelse, som för den här killen.

Visst skulle killen få boxas.. men inte i OS!!! OS tycker iaf jag är ett fredens spel...

Chris Ash skrev:
Man måste först och främst vara sjuk. Är man inte det blir det fängelse, som för den här killen.

Ja och defintionen sjuk är tydligen när man hör röster i huvudet. Undrar hur en såndär undersökning går till egentligen, när man konstaterar att någon behöver vård. Vore också spännande att veta.

Vad fick han, 4 år för mord? Borde varit längre.

Biturbo skrev:
Mmm.. Å fångvården, iaf i sverige, är ju ett stort skämt... :mattias

Ja snart kan dom starta nya dokusåpor där folk hamnar i fängelset för att sedan på bästa och smartaste sätt fly därifrån. Så fungerar det ju i verkligheten så vad sjutton.

Bikerbitch skrev:
Ja snart kan dom starta nya dokusåpor där folk hamnar i fängelset för att sedan på bästa och smartaste sätt fly därifrån. Så fungerar det ju i verkligheten så vad sjutton.

Hehe.. Ja de startar ju dokusåpor om allt annat jäkla skrot så varför inte... :kocko

Bikerbitch skrev:
Ja och defintionen sjuk är tydligen när man hör röster i huvudet. Undrar hur en såndär undersökning går till egentligen, när man konstaterar att någon behöver vård. Vore också spännande att veta.

Vad fick han, 4 år för mord? Borde varit längre.

Nej, det finns en mängd olika psykiska sjukdomar med olika symptom. Vad tror du egentligen? Att läkarna inom psykiatrin är okunniga oduglingar som inte bryr sig om vilka de släpper ut och in?

Fö dömdes han för dråp.

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back