uzibabe
Ny medlem
Hej
Har vickat omkull hojen och spräckt kåpan, jo jag vet jag är ett klantarsle
Nu undrar jag dock om självrisken sjunker och om skadefria år ryker. Båda två eller något av dem? Jag har Länsförsäkringar
Har vickat omkull hojen och spräckt kåpan, jo jag vet jag är ett klantarsle
Nu undrar jag dock om självrisken sjunker och om skadefria år ryker. Båda två eller något av dem? Jag har Länsförsäkringar