Hej!!
Har märkt att det vibrerar i motorcykeln från 5k varv och uppåt blir kraftigare ju mer jag varvar. oavsett om jag står still med den lr inte. trodde först att det va obalans i däcket då jag nyss bytt efter punktering. men när jag trycker in kopplingen i fart o bara rullar så slutar det. släpper upp igen och det börjar. står jag still o varvar upp så vibrerar det. har kollat fästen o så men kan inte hitta nått specielt
det vibrerar istort sett hela motorcykeln. fotpinnar, tank, styre. precis så där att det kittlas.
vore jätte tacksam för all hjälp
...
Har märkt att det vibrerar i motorcykeln från 5k varv och uppåt blir kraftigare ju mer jag varvar. oavsett om jag står still med den lr inte. trodde först att det va obalans i däcket då jag nyss bytt efter punktering. men när jag trycker in kopplingen i fart o bara rullar så slutar det. släpper upp igen och det börjar. står jag still o varvar upp så vibrerar det. har kollat fästen o så men kan inte hitta nått specielt
det vibrerar istort sett hela motorcykeln. fotpinnar, tank, styre. precis så där att det kittlas.
vore jätte tacksam för all hjälp
...