Vi som sladdar Motard i skogen...

Jag sa att vi var minst 4 st glada amatörer och han sa att det var inga problem. Bara att komma dit och så får vi dela upp körningen med dom andra från Hisingens MK. Så 1800 kommer jag vara där.

Jag har plats på släp och åker från Volvo Lundby efter 1700. Skall jag hämta någon så får det inte vara en stor omväg för jag skall spela hockeymatch Mölndal kl 22.

jag e nog fan på ringer imorgon gubben har fått på cross däcken nu :P

Ja nu har jag nytt bakdäck på hojen och är körsugen så ni anar inte!

Nu kör vi! Kom igen! KOM IGEEEEEN!

Hojen redo, bara miljösoppa som saknas men det finns väl på plats hoppas jag.

åker å hämtar kärran nu så ikväll smäller det

Bah, tog vaccin igår o nu börjar ja må kasst. Får se om lite knaprande av panodil får mig på bättre humör fram till kl 18. :gnissla

Niklas har äntligen klurat ut hur man får ur film u hans kamera ;)

[YOUTUBE-ID]KnF2fHHORT0[/YOUTUBE-ID]

Notera gärna vem som lyckas vurpa flest gånger :tuttar

MarkEdit: la in filmen

Last edited by a moderator:
Men ni skogsåkare missade en satans ball körning inomhus ikväll iallafall.
Där ska vi ladda i vinter, gärna då det blir kallare så man slipper lufta hjälmen var 5:e minut :D

Första låten är Papa Roach - Last Resort och den andra är Mötley Crue - Kickstart my heart :)

Blir det nån skogskörning till helgen? Var ju grymt skoj sist och jag e svinsugen. Är dock In flames på lördag kväll så söndag kanske man är lite små trött. Är ju jobbigt att gå på konsert:rock:rolleyes: Men nån som är sugen att köra på lördag?

(:fyllisar)

Jag och NiklasA drar gärna ut och kör imorgon på förmiddagen. Om inte skog så skulle det vara kul med Blixås. Hur noga är de för övrigt med kontroll av medlemskap i någon motorklubb? Jag är inte medlem (än) och får väl då egentligen inte köra, men tror ni man kan prata sig in på banan ändå? Givetvis betalar jag ju avgiften för gästande förare.

Jag och NiklasA drar gärna ut och kör imorgon på förmiddagen. Om inte skog så skulle det vara kul med Blixås. Hur noga är de för övrigt med kontroll av medlemskap i någon motorklubb? Jag är inte medlem (än) och får väl då egentligen inte köra, men tror ni man kan prata sig in på banan ändå? Givetvis betalar jag ju avgiften för gästande förare.

Ja, du kan köra som gästaden förare. Det är inte som i golfen där man måste vara medlem någon annanstans...

Så har jag upplevt det när jag har kört bana iaf.

Annars är du välkommen att representera Knullbox MC :yoparty

EDIT: detta gällde endurobanan

Last edited:
Skoj film! Men när niklas körde ner i "kärret" såg roligare ut från åskådarplats! Skrattade så det sved i magmunnen.

Beroende på hur berusad jag blir ikväll så kan jag köra imorrn bitti, men endurospår vettifan med ökenräven. Hade sett kul ut på crossbanan dock! :D Lite framtung över dubbelhoppen kanske. Lördag kväll: in flames och söndag jobba... :huvet

På crossbanan ska man iallafall vara medlem i en svemo-klubb. Enduro vettefan kanske inte lika noga. Men hur noga dom är vet jag inte, har kört crossbanan ett par ggr. Senaste gången "prova på" med kompisens hoj, det var ok utan svemoklubb-medlemsskap.

Last edited:
Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...