Vi som sladdar Motard i skogen...

En snabb grustur imorgon eller lite grusgrop, någon?

tja alla jag å sputnik tänkte ut en sväng imorgon start kl 11 från partille sen ut i skogen runt om lerum å landvetter!!!

blir skog grus å grop

1.lg76 0701-179335
2.sputnik
3.
4.
5.

hade lite funderingar på blixtås?! men lär ju va blött som fan så tror det blir skogen

Last edited:
Niklas har äntligen klurat ut hur man får ur film u hans kamera ;)

Notera gärna vem som lyckas vurpa flest gånger :tuttar

MarkEdit: la in filmen

Nånå Jonas! Jag lyckades bara inte få med alla era vurpor på film! Kameran var ju på mig hel tiden =alla vurpor dokumenterade. Eller vi kan väl säga så iaf? visst:tungan

Man måste vara medlem i en svemoansluten klubb för o köra crossbanan, det är för att du ska täckas av deras försäkringar. Kan bli struligt om du klotar själv eller klotar in i någon annan utan försäkring.

Men som andra säger, de kollar aldrig medlemskap.

Man måste vara medlem i en svemoansluten klubb för o köra crossbanan, det är för att du ska täckas av deras försäkringar. Kan bli struligt om du klotar själv eller klotar in i någon annan utan försäkring.

Men som andra säger, de kollar aldrig medlemskap.

Ah, då förstår jag. Anade att det låg någon dylik orsak bakom.
Då vete tusan om det är särskilt lyckat att åka dit och köra, försäkringsproblem är inte roligt.

tja alla jag å sputnik tänkte ut en sväng imorgon start kl 11 från partille sen ut i skogen runt om lerum å landvetter!!!

blir skog grus å grop

1.lg76 0701-179335
2.sputnik
3.
4.
5.

hade lite funderingar på blixtås?! men lär ju va blött som fan så tror det blir skogen

Jag har utegångsförbud tills nångång på eftermiddagen i morgon tyvärr :( Ska vara barnvakt för dottern när kärringen ska fixa naglarna o gå på stan hur fan man nu tycka sånt e kul...
Men hinner jag så tar jag gärna en sväng på eftermiddagen med mina nya knottersulor :tummenupp

Just kommit hem, känner mig skapligt nykter, en sväng på lördag blir bra, var och vilken tid? Kan köra vartsomhelst men lite snabbare tur än sist är kanske mer önskvärt. Som vanligt kommer jag inte med några bra förslag var man kan köra, sorry. Men bangar inte för nåt. Typ. :yoparty

Just kommit hem, känner mig skapligt nykter, en sväng på lördag blir bra, var och vilken tid? Kan köra vartsomhelst men lite snabbare tur än sist är kanske mer önskvärt. Som vanligt kommer jag inte med några bra förslag var man kan köra, sorry. Men bangar inte för nåt. Typ. :yoparty

som jag skrev lite längre upp:arsele
så åker jag å sputnik från partille runt 11 tiden blir en kort tur i skogen klara runt 14!!!

bara å haka på kommer bli fett nice:yoparty

blir skog grus å grop

1.lg76 0701-179335
2.sputnik
3.
4.
5.

som jag skrev lite längre upp:arsele
så åker jag å sputnik från partille runt 11 tiden blir en kort tur i skogen klara runt 14!!!

bara å haka på kommer bli fett nice:yoparty

blir skog grus å grop

1.lg76 0701-179335
2.sputnik
3.
4.
5.

Jag är sugen på en sväng i morgon var i partille brukar ni möta upp?

Jonas, jag kom på vad vi gjort fel vid det där jävla krondiket!!:D

[YOUTUBE-ID]bH3Nf9VeCKs[/YOUTUBE-ID]

När ni är ute och kör i skogen har ni bra slingor som bara är skog/mindre grusväg eller är det mycket bitar på allmän väg också?

skulle va kul att hänga på nån gång men har ingen grushoj som e reggad ;)

va fan ingen som ska åka imorgon lr??????

För mycket asfalt!!:tungan Inte skönt med knotterdäck eller Husa:D
Den turen vi körde i höstas va ju 20mil och 15 av dom va ju typ asfalt..:tummenupp Man får köpa en sån där KTM om man ska med på det där.. Såna har ju fåtölj och grejer;) Men du fick väl med rätt bra grus/asfaltsdäck till din hoj va?

Verkar ju jävligt intressant, jag är sugen :tummenupp

Har du fixat en hoj nu eller?:confused::):krama

Last edited:
För mycket asfalt!!:tungan Inte skönt med knotterdäck eller Husa:D
Den turen vi körde i höstas va ju 20mil och 15 av dom va ju typ asfalt..:tummenupp Man får köpa en sån där KTM om man ska med på det där.. Såna har ju fåtölj och grejer;) Men du fick väl med rätt bra grus/asfaltsdäck till din hoj va?

Har du fixat en hoj nu eller?:confused::):krama

Men jag ska åka imorrn å titta på en!!!!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT