Vi som sladdar Motard i skogen...

Jag hakar gärna! Men får se om jag hunnit få mina hjul.. Dom skickas ner imorgon med Schenker.. Så får se om dom kommit på tisdag.. Men Schenker företagspaket vet ju alla hur fort det går!! Så har jag tur har dom väl kommit på fredag..:huvet

Schenker har ju inte världens bästa rykte direkt...
Får hoppas på det bästa :)

Jag kan inte på tisdag, däremot e jag gärna på en sväng på onsdag.

Tänkte träna på onsdag, men en sväng i skogen är väl lika mycket träning det :)

Last edited:
Jag har fått på knotter däck på hojen så jag hänger nog med på onsdag. Hur hård terräng kör ni i? Jag har inte fått på nån hasplåt än, men det borde funka ändå.

kör ni nåt så man kan ta hojen på bilen ut och hänga på?

Hitills har vi inte gjort det, men ni verkar ju vara några stycken med oreggade hojar så det ska väl inte vara omöjligt att styra upp något :)

Har en polare som har kört mycket kring Greggered med oreggad enduro, där finns det tydligen rätt mycket enduro-slingor... Skulle kanske vara något för kommande helg?

Hitills har vi inte gjort det, men ni verkar ju vara några stycken med oreggade hojar så det ska väl inte vara omöjligt att styra upp något :)

Har en polare som har kört mycket kring Greggered med oreggad enduro, där finns det tydligen rätt mycket enduro-slingor... Skulle kanske vara något för kommande helg?

låter bra:tummenupp

Äntligen klar!!! Vilket jävla meck!!

Bifogat

• DSC00207.jpg
    DSC00207.jpg
    235.9 KB · Visningar: 52
Grymmish!

Dags att smiska lera på allvar och den här gången ge tillbaka med råge till skogen :p

Absolut!:D

Kl 12 imorgon.. Eller ja, strax efter i alla fall.. Ska ringa och väcka Jonas vid 12.. Övningsköraren skulle med också. Så hoppas du kan följa med imorgon.

Fifan jag är fortfarande helt jävla slut från körning på blixåsbanan igår :näsblod
Men jävlar vad roligt det var :D

Äntligen klar!!! Vilket jävla meck!!

Finally!!
Ser riktigt bra ut :tummenupp

Jag vill också ha massa klibbor på min hoj!!

Last edited:
Fifan jag är fortfarande helt jävla slut från körning på blixåsbanan igår :näsblod
Men jävlar vad roligt det var :D

Finally!!
Ser riktigt bra ut :tummenupp

Jag vill också ha massa klibbor på min hoj!!

Hehehe! Det är inte bara att sitta och gasa inte:tungan:D Sjukt bra träning att köra Enduro! Får köra lite mer på lördag sen...

Det är ju bara smeta på dekaler det ju:) Så den ser lite racing ut;)

Jag mosade min fot hyffsat duktigt igår. Hör av mig senare under dagen beroende på hur den känns. Är barnvakt till 14-15 oxå så ni kan börja leka i geggan.

Hehehe! Det är inte bara att sitta och gasa inte:tungan:D Sjukt bra träning att köra Enduro! Får köra lite mer på lördag sen...

Det är ju bara smeta på dekaler det ju:) Så den ser lite racing ut;)

Nä verkligen inte! Kan ju iaf skita i gymmet med gott samvete nu :)

Men var köper man dekaler då?
Det enda som fanns på cross & enduro var ju färdigskurna modellspecifika dekaler :gnissla

Jag mosade min fot hyffsat duktigt igår. Hör av mig senare under dagen beroende på hur den känns. Är barnvakt till 14-15 oxå så ni kan börja leka i geggan.

Se till att lägga upp de grymma filmerna också :tungan

Last edited:
Nä verkligen inte! Kan ju iaf skita i gymmet med gott samvete nu :)

Men var köper man dekaler då?
Det enda som fanns på cross & enduro var ju färdigskurna modellspecifika dekaler :gnissla

Du kan kolla med ställen som beställer ifrån Jofrab och Duells.. Där finns det en del.. Sen får man surfa runt och kolla.. Mycket går att beställa på nätet.. Såna universal-kit.. Sen är det bara att gå lös med fantasin:tungan:D

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla