Vi som sladdar Motard i skogen...

Inte alls!!!:tungan Måste ju sysselsätta mig nu när man inte snusar längre:tuttar
Har du hört nåt mer eller?? :(

Så du klarar dig fortfarande? Bra :tummenupp

Nope, varit helt tyst sen i söndags... Fick ett samtal då att den hade synts vid kungsportsplatsen i Lördags, men inget mer :(

Har börjat kolla lite på annat nu om jag inte skulle få tillbaka den...
En Husa 08:a kanske :tungan

Men om/när motorn rasar på en Husa, vad kostar renoveringen då?

Så du klarar dig fortfarande? Bra :tummenupp

Nope, varit helt tyst sen i söndags... Fick ett samtal då att den hade synts vid kungsportsplatsen i Lördags, men inget mer :(

Har börjat kolla lite på annat nu om jag inte skulle få tillbaka den...
En Husa 08:a kanske :tungan

Men om/när motorn rasar på en Husa, vad kostar renoveringen då?

Arå, det går rätt bra.. Inte lika sugen på nikotin längre.. Fast går åt en del tuggummin:D

Fan va tråkigt!!:( Hoppas dom vurpar och slår söder sig!:mad:

Jaså, Husa?? Vadan detta?:tungan Varför skulle motorn rasa? Min har gått 150tim utan några problem. Förutom nåt jävla litet elfel jag fan inte hittar!!:mad: Men skulle du få ras så kanske du får räkna med 8000:- för en renovering.. Om du inte gör det själv.. Sen får du ju räkna med att byta kolv efter 300tim kanske.. Och då kan man ju passa på att byta kamkedja, ramlager och lita annat pill..:)

Arå, det går rätt bra.. Inte lika sugen på nikotin längre.. Fast går åt en del tuggummin:D

Fan va tråkigt!!:( Hoppas dom vurpar och slår söder sig!:mad:

Jaså, Husa?? Vadan detta?:tungan Varför skulle motorn rasa? Min har gått 150tim utan några problem. Förutom nåt jävla litet elfel jag fan inte hittar!!:mad: Men skulle du få ras så kanske du får räkna med 8000:- för en renovering.. Om du inte gör det själv.. Sen får du ju räkna med att byta kolv efter 300tim kanske.. Och då kan man ju passa på att byta kamkedja, ramlager och lita annat pill..:)
Jo lite sugen blir man ju :) Mer effekt, mindre vikt. Har kollat en del på KTM 530 och 525 också, blir väl kanske lite lättare i skogen då?

Det ju just det där med ras... Verkar ju som att vissa husor kan rulla i flera hundra timmar när andra rasar efter tjugo :gnissla

Kollade just på enginehardware och enligt deras hemsida tar dem 6500 för en renovering, det är ju inte så farligt ändå.

Jo lite sugen blir man ju :) Mer effekt, mindre vikt. Har kollat en del på KTM 530 och 525 också, blir väl kanske lite lättare i skogen då?

Det ju just det där med ras... Verkar ju som att vissa husor kan rulla i flera hundra timmar när andra rasar efter tjugo :gnissla

Kollade just på enginehardware och enligt deras hemsida tar dem 6500 för en renovering, det är ju inte så farligt ändå.

Ja, dom är ju helt klart mycket roligare på gatan!!:D Men 650cc är lite väl mycket för skogen.. Men vet inte hur 530 är på gata? Den kanske är lagom för både gata och skog.. Men 530 är väl en del mek på också? Inte som din 660 som du bytte olja en gång var 7:e sekel!!

Ja, vissa har haft rätt mycket otur med sina..:brinnerup

Ne, det va ju inte så jävla farligt.. Frågan är vad han byter ut för delar då bara..

Ja, dom är ju helt klart mycket roligare på gatan!!:D Men 650cc är lite väl mycket för skogen.. Men vet inte hur 530 är på gata? Den kanske är lagom för både gata och skog.. Men 530 är väl en del mek på också? Inte som din 660 som du bytte olja en gång var 7:e sekel!!

Ja, vissa har haft rätt mycket otur med sina..:brinnerup

Ne, det va ju inte så jävla farligt.. Frågan är vad han byter ut för delar då bara..

Kanske är säkrast för mig att satsa på en LC4 igen då med tanke på min tur :näsblod

530 och 525 kräver lika mycket service som Husan... :gnissla

Får väl i första hand hoppas på att min kommer tillbaka!

Kanske är säkrast för mig att satsa på en LC4 igen då med tanke på min tur :näsblod

530 och 525 kräver lika mycket service som Husan... :gnissla

Får väl i första hand hoppas på att min kommer tillbaka!

Du kanske ska satsa på en sån här;) Lätt att ta med in i lägenheten och nog inte så många som vill sno den:tungan

Bifogat

• C9700002.jpg
    C9700002.jpg
    11 KB · Visningar: 26
Blir det gott väder på lördag så kör ja o kerttu i Blixås. Häng på där vettja! Finns både enduroslinga o crossbana.

nu har jag löst distanser!:banana

typ bara luftning av koppling kvar å de är ett helvette!
någon om har en stor spruta med slang låna ut?

Last edited:
nu har jag lösr distanser!:banana

typ bara luftning av koppling kvar å de är ett helvette!
någon om har en stor spruta med slang låna ut?

Finns på Racetema Classe om ingen kan låna ut en..
Art. nr: 20-718 och kostar 60:-

Ska du med på söndag förresten? Klart du ska!:D

Bifogat

• Archive_Product_images_20_Large_20-718_l.jpg
    Archive_Product_images_20_Large_20-718_l.jpg
    9.4 KB · Visningar: 30
Last edited:
Ingen aning faktiskt. Inte helt omöjligt att det ska ut lite folk. Men jag ska nog spara min hoj tills på söndag, men får se.. Kanske blir en liten sväng i skogen om det inte regnar:)

Gick ju jävligt fint o köra ne sväng idag:näsblod

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...