Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Det skulle tagit dom 1 vecka att ta hem en o-ring för 20:- Jag har fixat det på annat håll, kanske ett tips. Sjukt dåligt att dom fan inte har något på lager!

Söker runt på forumet just nu efter nån som ev. råkar ha ett fäste liggandes. Var även på superbike på o kollade, men dem hade bokstavligen talat inte mycket:gnissla Utom det trevliga mottagandet:tummenupp
Vet inget annat ställe i Gbg som man kan kolla hos.

Satan, hade hoppasts på att vara uppe i salden i helgen:huvet

Söker runt på forumet just nu efter nån som ev. råkar ha ett fäste liggandes. Var även på superbike på o kollade, men dem hade bokstavligen talat inte mycket:gnissla Utom det trevliga mottagandet:tummenupp

Du kan gråta med mig istället... i form av mängder av öl :yoparty

Du får leta dig till http://www.biketrollhattan.se/ inte så värst långt, annars kolla med http://www.crossendurocompaniet.com/shop/ dom kanske har.

Det skulle tagit dom 1 vecka att ta hem en o-ring för 20:- Jag har fixat det på annat håll, kanske ett tips. Sjukt dåligt att dom fan inte har något på lager!

Testa hur CrossEnduroCompaniet sköter sig annars e mitt tips sam ALTTOD Classe på Stigs Center:tummenupp

Inte någon o gbg-området som har fästet till bromshandtag (fram) till 690 smc. Skulle ta 1 vecka för johansmc att få hem ett o vill ju köra till hegen:gnissla

Ser det likadant ut på en 625a? Isf kan du få plocka av min och använda, mot att du beställer än te mig :) Får ändå inte använda hojen nu ändå:huvet

Jag har också ett crosshandtag liggandes, använde det aldrig eftersom bromsljuset inte funkar med det. Om vi ses imorgon kan du kolla om det passar ;)

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP