Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Tss! Om inte jag minns helt fel så var det en viss person som bangade när alla andra var ute förra lördagen. Då passade minsann inte! Då får man köra själv till slut... :hihi:tungan

:gnissla

Någon gång ska man väl vara duktig och tvätta och städa eller?

Hur man än vänder sig så sitter arslet bak :)

Helgkörning?

Jag e sugen på att köra massa i helgen om de e gött väder. Någon som skall med? Lördag eller Söndag spelar ingen roll.

Har ni inget för er i helgen tycker ja ni ska komma ner till falkenberg och kolla på supermoto SM. Vi är några härifrån som ska tävla i openklassen på lördagen:
* Lilltryne
* Kerttu
* Kolle
* Tapper
* Dennis

Kom ner o heja fram oss eller kom ner på söndagen o kolla när de stora klasserna kör. 9-17 bägge dagarna. :banana

Har ni inget för er i helgen tycker ja ni ska komma ner till falkenberg och kolla på supermoto SM. Vi är några härifrån som ska tävla i openklassen på lördagen:
* Lilltryne
* Kerttu
* Kolle
* Tapper
* Dennis

Kom ner o heja fram oss eller kom ner på söndagen o kolla när de stora klasserna kör. 9-17 bägge dagarna. :banana

Har du något tidsshema för lördagen Karin? Jag kanske kommer å hejar på er. Kan ju bli en rolig upplevelse att se debutanterna rejsa:D.

Om nån mer e sugen så kan vi samåka. Lite segt att åka själv till falkenberg. Bara att ringa isåfall 0736 599 699

* Lilltryne
* Kerttu
* Kolle
* Tapper
* Dennis

Skoj! Tapper och Dennis hejar jag lite extra på. Lycka till allesammans :yoparty

Har du något tidsshema för lördagen Karin? Jag kanske kommer å hejar på er. Kan ju bli en rolig upplevelse att se debutanterna rejsa:D.

Om nån mer e sugen så kan vi samåka. Lite segt att åka själv till falkenberg. Bara att ringa isåfall 0736 599 699

Tidsshemat finns under supermoto träning tävling tråden. Klicka på falkenbergshemsida så hittar du det där.:)
Dom räknar med att komma igång 0930-12.25 sen lunch till 13.00.
Final 1 13.00 för Open. Sen tidsträning igen. Final2 15.45 för Open.
Några håll tider:)

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...