Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Ni kan ju säga te nån dag då ni skall hålla er på asfalt,
å kanske rent av öva lite bakslang så man kan åka me nångång...
de där jävla grus/ler åkat kan man gö på hösten me rätt sulor på.

Va faktiskt rätt kul idag :) Tråkigt med din hoj bara Classe!! Får du se till att fixa den nu!:tungan

Last edited by a moderator:
Va faktiskt rätt kul idag :) Tråkigt med din hoj bara Classe!! Får du se till att fixa den nu!:tungan

Fina grejer idag. Fan va kul att du vart med en sväng Classe:) Du får sluta hänga på zatzy.com o fixa husan nu!!

Saaatan va våt jag vart av den där pölen :)

voooooooooooha va kul in i skiten hahahahahahah bara hallå hur roligt är det fan ni säger inga jävla skog eller lera eller grus men det e det första rätt in i skogen kan vara lite kul med asvalt lita stoping lite bakhjul spinnnnna stana o snacka lite skit osv komigen gubbar lite bättre kan vi va ha det gött gubbar mvh mr fuck:banana:banana:banana:banana:banana:Bugar:Bugar:Bugar:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:D:D:):):):):):):):tummenupp:tummenupp

Last edited:
voooooooooooha va kul in i skiten hahahahahahah bara hallå hur roligt är det fan ni säger inga jävla skog eller lera eller grus men det e det första rätt in i skogen kan vara lite kul med asvalt lita stoping lite bakhjul spinnnnna stana o snacka lite skit osv komigen gubbar lite bättre kan vi va ha det gött gubbar mvh mr fuck:banana:banana:banana:banana:banana:Bugar:Bugar:Bugar:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:D:D:):):):):):):):tummenupp:tummenupp

Ha ha, du skriver ju värre än LG :hihi

Gott o se att ni håller er borta från leran i alla fall :D

Två utav er har sett mig köra runt under nattetid. så blir det nån sen körning ikväll? cityrunda?

Det var nog mig o lilla Vael du såg, om det var på vegagatan :tummenupp
Vi är ofta ute på nätterna. Fast min hoj är ju obrukbar för stunden, men så fort den är lagad så :D

Last edited:
imorn fredag åkning! typ gp kl 18:00 arendal å öva bakhjul! å nån sväng i stan

1. Robertzon
2. Kesokungen
3.
4.
5.
6.
7.
8.

Ska du ut å köra hojj när de e tjörn runt!?!?:dummer :D

Fina grejer idag. Fan va kul att du vart med en sväng Classe:) Du får sluta hänga på zatzy.com o fixa husan nu!!

Saaatan va våt jag vart av den där pölen :)

De va sketasköj å va me å köra igen.:tummenupp
Ja ska till grekland en vecka nu, får ta å beställa lite delar efter det:)

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...