Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Ni kan ju säga te nån dag då ni skall hålla er på asfalt,
å kanske rent av öva lite bakslang så man kan åka me nångång...
de där jävla grus/ler åkat kan man gö på hösten me rätt sulor på.

Va faktiskt rätt kul idag :) Tråkigt med din hoj bara Classe!! Får du se till att fixa den nu!:tungan

Last edited by a moderator:
Va faktiskt rätt kul idag :) Tråkigt med din hoj bara Classe!! Får du se till att fixa den nu!:tungan

Fina grejer idag. Fan va kul att du vart med en sväng Classe:) Du får sluta hänga på zatzy.com o fixa husan nu!!

Saaatan va våt jag vart av den där pölen :)

voooooooooooha va kul in i skiten hahahahahahah bara hallå hur roligt är det fan ni säger inga jävla skog eller lera eller grus men det e det första rätt in i skogen kan vara lite kul med asvalt lita stoping lite bakhjul spinnnnna stana o snacka lite skit osv komigen gubbar lite bättre kan vi va ha det gött gubbar mvh mr fuck:banana:banana:banana:banana:banana:Bugar:Bugar:Bugar:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:D:D:):):):):):):):tummenupp:tummenupp

Last edited:
voooooooooooha va kul in i skiten hahahahahahah bara hallå hur roligt är det fan ni säger inga jävla skog eller lera eller grus men det e det första rätt in i skogen kan vara lite kul med asvalt lita stoping lite bakhjul spinnnnna stana o snacka lite skit osv komigen gubbar lite bättre kan vi va ha det gött gubbar mvh mr fuck:banana:banana:banana:banana:banana:Bugar:Bugar:Bugar:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:D:D:):):):):):):):tummenupp:tummenupp

Ha ha, du skriver ju värre än LG :hihi

Gott o se att ni håller er borta från leran i alla fall :D

Två utav er har sett mig köra runt under nattetid. så blir det nån sen körning ikväll? cityrunda?

Det var nog mig o lilla Vael du såg, om det var på vegagatan :tummenupp
Vi är ofta ute på nätterna. Fast min hoj är ju obrukbar för stunden, men så fort den är lagad så :D

Last edited:
imorn fredag åkning! typ gp kl 18:00 arendal å öva bakhjul! å nån sväng i stan

1. Robertzon
2. Kesokungen
3.
4.
5.
6.
7.
8.

Ska du ut å köra hojj när de e tjörn runt!?!?:dummer :D

Fina grejer idag. Fan va kul att du vart med en sväng Classe:) Du får sluta hänga på zatzy.com o fixa husan nu!!

Saaatan va våt jag vart av den där pölen :)

De va sketasköj å va me å köra igen.:tummenupp
Ja ska till grekland en vecka nu, får ta å beställa lite delar efter det:)

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...