Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Ja drar till lerum o kör cross ida. 11-15. Är ensam så det hade vart kul om nån kom på besök, köra eller mingla gör det samma.

KÖRNING SÖNDAG ARENDAL SUPERMOTO RACEWAY 14 00

1. Kolle
2.
3.
4.
5.
6.
71. Rasorblade (om jag hinner)
8.
9.
10.
11.....

Ja o dokmo kommer kanske bort o kollar läget.

KÖRNING SÖNDAG ARENDAL SUPERMOTO RACEWAY 14 00

1. Kolle
2.
3.
4.
5.
6.
71. Rasorblade (om jag hinner)
8.
9.
10.
11.....

Ja o dokmo kommer kanske bort o kollar läget.
Jag kör inte själv så ring mig på 0733 989 325 om ni vill köra på allvar :banana

Tja,, jag drar ut till Arendal vid 19:00 tiden å träna lite bak-????. för de va ju ett tag sen :D:D

Hur är det att ta sig fram på asfaltsdäck i skogen?

Det e skitkul.
Halt och slirigt men å andra sidan så går det inte så fort.
Men framför allt är det väl tjusningen med att köra var man vill, asfalt en stund sen nån grusväg osv. Sketakul :tummenupp

Var just på KMK o kollade på nya klubbhuset o fick påminnelse om att det är bandag på kinnekulle den 15:e juli. 700kr för medlemmar i Kortedal mk och 800kr om du inte e medlem. Det var dåligt mä motardcer som hade anmält sig.

Anmälan till: kassor@kortedalamotorklubb.com

Var just på KMK o kollade på nya klubbhuset o fick påminnelse om att det är bandag på kinnekulle den 15:e juli. 700kr för medlemmar i Kortedal mk och 800kr om du inte e medlem. Det var dåligt mä motardcer som hade anmält sig.

Det kommer vara indelat i 4 grupper varav en oreggad grupp. Kan vara nåt för tävlingsmotarder.

Jag kommer vara kvar i Östersund efter tävlingen så då hinner jag inte ner till 15:e, surt.

Vi var uppe och skulle säga hej till dig på Lerum/Flodas crossbana i lördags, där stod vi hela motardgänget och undrade var du var. Vi var där vi 14.00.
Men vi fick se smågrabbarna köra på baana en stund så det vart kul. Värsta e väl att de där små rackarna hade varvat oss gamlingar på banan:rolleyes:

Vi var uppe och skulle säga hej till dig på Lerum/Flodas crossbana i lördags, där stod vi hela motardgänget och undrade var du var. Vi var där vi 14.00.
Men vi fick se smågrabbarna köra på baana en stund så det vart kul. Värsta e väl att de där små rackarna hade varvat oss gamlingar på banan:rolleyes:

Ahh, då missade ni mig med en halvtimme. Det var så extremt varmt så ja pallade bara med 2 pass. De är ju 30 minuter långa o mitt nya mål är o träna upp konditionen så ja körde hela passen utan någon vila alls. Efter 2 pass var jag döende. Låg i soffan resten av kvällen o försökte hålla mig vaken... :D

Ungarna e ju livsfarliga, kör som satan! :huvet

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...