Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Kul med körningen i Borås igår! verkligen ett lyft att man får köra på gokart banan nu :-)

Ingen som har bilder från bankörningen? Såg att det va några som plåtade...

Tapper tog bilder, innan hans batteri tog slut! :huvet Men den lille ungen ligger väl o sover fortfarande, vakna nu tapper! Upp med bilder!

Grymt skoj o köra gocartbanan, ja gillar den extremt mycket mer än rallycrossen. :tummenupp

Tapper tog bilder, innan hans batteri tog slut! :huvet Men den lille ungen ligger väl o sover fortfarande, vakna nu tapper! Upp med bilder!

Grymt skoj o köra gocartbanan, ja gillar den extremt mycket mer än rallycrossen. :tummenupp

nä jag ska knalla ner till havet nu:arsele

jag har kollat igenom och det är nån riktigt schyst på dig karin, en del på kaj och massa fräcka minimotos som bara är ghey. har lite bilder på några andra oxå men kommer inte ihåg hur kvalliten va på dom.

kommer upp senare.

KÖRNING SÖNDAG ARENDAL SUPERMOTO RACEWAY 14 00

1. Kolle
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.....

Å det kunde man kläcka ur sig då det var försent :mad:
Nu är jag hungrig men hojarna och bilen e ren :fyllisar

Tihi! :D

Ja o 2 jobbarkompisar tog hojarna på lunchen o körde småvägar till kungälv o satte oss där o käkade sibylla, sen tebax till jobbet på småvägar. Satan va kul det va! :banana Men man måste ju pressa så mycket på gata för o få det o va kul, kortet sitter ju löst hela tiden, bäst att man håller sig till bana istället.

Vilka blir det imorgon då?
GP 12.00

1 - SilverJonten
2 -
3 -
4 - Mark eller nej, Janne J har saboterat hans hoj så man får inte köra (störa) med den sommaren 09 ;)
5 -
6 - Paser, nej den svikaren e ju i Belgien o dricker öl :(
7 -

Herregud, det blir bara jag och krillan som får kolla på de heta tjejerna i kort kort i morgon ;)

GP 12.00

1 - SilverJonten
2 - Poppler
3 -
4 - Mark eller nej, Janne J har saboterat hans hoj så man får inte köra (störa) med den sommaren 09 ;)
5 - Krillan!
7 -

GP 12.00

1 - SilverJonten
2 - Poppler
3 -
5 - Krillan!
7 -

Ordning på dig Jens!

Nja det vet jag inte. Det bestämmer viu väl när vi möts upp typ. Kollar vad folk känner för o så, kom så så ser vi vad som händer.

Låter bra. Ska försöka komma förbi :)

Nja det vet jag inte. Det bestämmer viu väl när vi möts upp typ. Kollar vad folk känner för o så, kom så så ser vi vad som händer.

Inskickat av Poppler
GP 12.00

1 - SilverJonten
2 - Poppler
3 -
4 - Mark eller nej, Janne J har saboterat hans hoj så man får inte köra (störa) med den sommaren 09
5 - Krillan!
6 - Paser, nej den svikaren e ju i Belgien o dricker öl
7 - Mr Orange (?)

Last edited:
kanske oxå kommer skogen hehe inte om krill får bestämma hehe

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...