Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Lite bilder från dagens körning.. :) Fick även tjejen att träna skogs körning och grusväg.... :yoparty :tuttar

Last edited by a moderator:
Tack för idag. Va riktigt schysst att komma igång igen. Hade också uppskattat att fått en kopia på körningen idag skickad på något sätt :)

Vilket jävla gäng ni var vid Hjalmars grill och Shell vid Mönlycke idag asså. :yoparty. Var inne på grillen när ni kom och så hälsade jag på någon i ett väldigt färgglatt skinnställ med världens ryggskydd.

Jag var killen i svart jacka och svart mössa inne i shell som stod med två polare och beundrade alla hojar.

För övrigt, Hondan med streetfighterlycktan elle va de fan nu heter, Fin bakhjulskörning :tummenupp

Jävligt kul att nästan alla körde bakan iväg...

Riktigt kul att se... Kan även 125a haka elle kör ni ifrån mig då? :gnissel

Vilket jävla gäng ni var vid Hjalmars grill och Shell vid Mönlycke idag asså. :yoparty. Var inne på grillen när ni kom och så hälsade jag på någon i ett väldigt färgglatt skinnställ med världens ryggskydd.

Jag var killen i svart jacka och svart mössa inne i shell som stod med två polare och beundrade alla hojar.

För övrigt, Hondan med streetfighterlycktan elle va de fan nu heter, Fin bakhjulskörning :tummenupp

Du e välkommen 125 går ju som Fan nu förtiden ju:yoparty

De va nog jag,som hälsade på er där inne.....:yoparty

Vad kommer de sig att ni två turterduvor inte kom till GP?:mad:

Ja det undrar jag mee. vi viste inte att det var någon körning vi var där och kollade vid tre iallefall... :)

Får väl bli nästa gång dock kör jag inte touring så jag vet inte om eran körning passar mig... :tungan

Ja det undrar jag mee. vi viste inte att det var någon körning vi var där och kollade vid tre iallefall... :)

Får väl bli nästa gång dock kör jag inte touring så jag vet inte om eran körning passar mig... :tungan

Men du vet vart jag står i den frågan mögel? var en del touring men helt ok faktist. har varit emd om bra mycket värre.... var rädd att vi skulle hamna i härskogen ett tag men blev aldrig så som tur var:D

Men du vet vart jag står i den frågan mögel? var en del touring men helt ok faktist. har varit emd om bra mycket värre.... var rädd att vi skulle hamna i härskogen ett tag men blev aldrig så som tur var:D

Jo precis din körning är helt ok men gp "gängets" körning är ingen höjdare.. :D

Du får väl hänga med till rollsbo nästa helg och leka lite... :)

Jo precis din körning är helt ok men gp "gängets" körning är ingen höjdare.. :D

Du får väl hänga med till rollsbo nästa helg och leka lite... :)

ja, om jag inte jobbar är jag helt klart på! sedan får vi pröva sandhålan hos dig med med motardsulorna:-)

Jävligt bra och roliga film jag såg på er, på youtube:yoparty

Vilken av dem då?

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...