Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Lite bilder från dagens körning.. :) Fick även tjejen att träna skogs körning och grusväg.... :yoparty :tuttar

Last edited by a moderator:
Tack för idag. Va riktigt schysst att komma igång igen. Hade också uppskattat att fått en kopia på körningen idag skickad på något sätt :)

Vilket jävla gäng ni var vid Hjalmars grill och Shell vid Mönlycke idag asså. :yoparty. Var inne på grillen när ni kom och så hälsade jag på någon i ett väldigt färgglatt skinnställ med världens ryggskydd.

Jag var killen i svart jacka och svart mössa inne i shell som stod med två polare och beundrade alla hojar.

För övrigt, Hondan med streetfighterlycktan elle va de fan nu heter, Fin bakhjulskörning :tummenupp

Jävligt kul att nästan alla körde bakan iväg...

Riktigt kul att se... Kan även 125a haka elle kör ni ifrån mig då? :gnissel

Vilket jävla gäng ni var vid Hjalmars grill och Shell vid Mönlycke idag asså. :yoparty. Var inne på grillen när ni kom och så hälsade jag på någon i ett väldigt färgglatt skinnställ med världens ryggskydd.

Jag var killen i svart jacka och svart mössa inne i shell som stod med två polare och beundrade alla hojar.

För övrigt, Hondan med streetfighterlycktan elle va de fan nu heter, Fin bakhjulskörning :tummenupp

Du e välkommen 125 går ju som Fan nu förtiden ju:yoparty

De va nog jag,som hälsade på er där inne.....:yoparty

Vad kommer de sig att ni två turterduvor inte kom till GP?:mad:

Ja det undrar jag mee. vi viste inte att det var någon körning vi var där och kollade vid tre iallefall... :)

Får väl bli nästa gång dock kör jag inte touring så jag vet inte om eran körning passar mig... :tungan

Ja det undrar jag mee. vi viste inte att det var någon körning vi var där och kollade vid tre iallefall... :)

Får väl bli nästa gång dock kör jag inte touring så jag vet inte om eran körning passar mig... :tungan

Men du vet vart jag står i den frågan mögel? var en del touring men helt ok faktist. har varit emd om bra mycket värre.... var rädd att vi skulle hamna i härskogen ett tag men blev aldrig så som tur var:D

Men du vet vart jag står i den frågan mögel? var en del touring men helt ok faktist. har varit emd om bra mycket värre.... var rädd att vi skulle hamna i härskogen ett tag men blev aldrig så som tur var:D

Jo precis din körning är helt ok men gp "gängets" körning är ingen höjdare.. :D

Du får väl hänga med till rollsbo nästa helg och leka lite... :)

Jo precis din körning är helt ok men gp "gängets" körning är ingen höjdare.. :D

Du får väl hänga med till rollsbo nästa helg och leka lite... :)

ja, om jag inte jobbar är jag helt klart på! sedan får vi pröva sandhålan hos dig med med motardsulorna:-)

Jävligt bra och roliga film jag såg på er, på youtube:yoparty

Vilken av dem då?

Last edited:
Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...