sirSmokealot
Vet inte vad jag ska välja!!!
Rasorblade skrev:2450160Försöka kan ni ju göra............Rasor...med S![]()
![]()
Easy nowww

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rasorblade skrev:2450160Försöka kan ni ju göra............Rasor...med S![]()
![]()

NANO skrev:2451951Äntligen fick jag igång den jävla plotern! fixade tryck på ryggen armen och på bröstet!![]()

NANO skrev:2451951Äntligen fick jag igång den jävla plotern! fixade tryck på ryggen armen och på bröstet!![]()

Rasorblade skrev:2452172Nice...när fixar du min då?![]()

Spidermoto skrev:2452673Nääää, vad e det för oranget skräp på armarna o bröstet?
Vi kör väl riktiga mortarder eller...???
Vad säger du Plåtslagarn? Husaberg skall det väl stå?![]()

Spidermoto skrev:2452722Nu när vi inte åker så mycket pga regn. Kanske vi kan bila ihop och se detta?
Jag kan säkert köra o ta med mig 3st.
kolla länken: http://supermotosupermaster.com/
Gatdäck funkar fint bara det är lite mjukare typ men det har nog dom allra flesta. Såå, inget att vänta på, bara o köra era hojar som dom ska köras!wheelie82 skrev:2452848En uppmaning till alla som inte har testat att köra på bana än; testa! Anmäl er till knutstorp det är skitskoj att köra för fullt! Ingen behöver skämmas för att vara nybörjare, det är bara o puttra runt o ta det vackert, sedan öka när det börjar kännas bra. Efter ett tag är fotpinnarna i backen mest hela tiden!Gatdäck funkar fint bara det är lite mjukare typ men det har nog dom allra flesta. Såå, inget att vänta på, bara o köra era hojar som dom ska köras!
.... för övrigt ricktigt fräckt!!
Robertzon skrev:2452891precis!! hur går det med försäkringen föresten?? hinner du få nån ny hojj??
doro skrev:2453426Någon som vill vara med och leka idag. vad sägs om gp kl 17:00?![]()
doro skrev:2453048Är det inte lite dumt med KTM-racing över hela tröjan när det är en honda på bilden....
doro skrev:2453426Någon som vill vara med och leka idag. vad sägs om gp kl 17:00?![]()

bergan_ skrev:2453792ja e nog oxå på, ska bara byta bromsar på morsans bil först, se om ja hinner kan la möta upp er annars![]()
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |