Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Äntligen fick jag igång den jävla plotern! fixade tryck på ryggen armen och på bröstet!:yoparty

Last edited by a moderator:
NANO skrev:
2451951 Äntligen fick jag igång den jävla plotern! fixade tryck på ryggen armen och på bröstet!:yoparty

Nääää, vad e det för oranget skräp på armarna o bröstet?

Vi kör väl riktiga mortarder eller...???

Vad säger du Plåtslagarn? Husaberg skall det väl stå?:yoparty

En uppmaning till alla som inte har testat att köra på bana än; testa! Anmäl er till knutstorp det är skitskoj att köra för fullt! Ingen behöver skämmas för att vara nybörjare, det är bara o puttra runt o ta det vackert, sedan öka när det börjar kännas bra. Efter ett tag är fotpinnarna i backen mest hela tiden! :yoparty Gatdäck funkar fint bara det är lite mjukare typ men det har nog dom allra flesta. Såå, inget att vänta på, bara o köra era hojar som dom ska köras!

wheelie82 skrev:
2452848 En uppmaning till alla som inte har testat att köra på bana än; testa! Anmäl er till knutstorp det är skitskoj att köra för fullt! Ingen behöver skämmas för att vara nybörjare, det är bara o puttra runt o ta det vackert, sedan öka när det börjar kännas bra. Efter ett tag är fotpinnarna i backen mest hela tiden! :yoparty Gatdäck funkar fint bara det är lite mjukare typ men det har nog dom allra flesta. Såå, inget att vänta på, bara o köra era hojar som dom ska köras!

precis!! hur går det med försäkringen föresten?? hinner du få nån ny hojj??

NANO skrev:
2451951 Äntligen fick jag igång den jävla plotern! fixade tryck på ryggen armen och på bröstet!:yoparty

Är det inte lite dumt med KTM-racing över hela tröjan när det är en honda på bilden:va .... för övrigt ricktigt fräckt!!:yoparty

Robertzon skrev:
2452891 precis!! hur går det med försäkringen föresten?? hinner du få nån ny hojj??

Det är på G. Pengar ramlar in på onsdag. En 02:a står inte högt längre så vi får se om jag har råd med hoj. Kanske får spara ett tag. :rolleyes:

doro skrev:
2453426 Någon som vill vara med och leka idag. vad sägs om gp kl 17:00?:tummenupp

ja e nog oxå på, ska bara byta bromsar på morsans bil först, se om ja hinner kan la möta upp er annars :tungan

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti