Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Jag får tacka för idag, Det va jävligt kul. :yoparty

Och nu vill ja se filmen och bilderna. :D

Jag håller med Mögel kul att få köra lite gata för omväxlingen skull och köra lite motard med tackar och bockar att jag fick låna peters 660 va kul men SH är ändå roligast :tummenupp

sen ska man inte kicka i Gympa skor har sopat till fotpinnen förr:näsblod

Gottis skrev:
2385209 Jag håller med Mögel kul att få köra lite gata för omväxlingen skull och köra lite motard med tackar och bockar att jag fick låna peters 660 va kul men SH är ändå roligast :tummenupp

sen ska man inte kicka i Gympa skor har sopat till fotpinnen förr:näsblod

Nemas problemas! Kul att testa en sporthoj en sväng. Har ju gått och varit sugen ett flertal ggr sen jag sålde av min. Men nu fick jag min dos och håller mig till motard istället.

Kul sväng som slutade lite tråkigt med att Micke fick böter för fortkörning :(
Denna gången hade jag flax och fick bara som alla andra lite klagomål på skylt och att jag har glömt sätta på skattekvittot...tur att han inte såg hjulningen precis innan :gnissla

peteR1000 skrev:
2385306 Nemas problemas! Kul att testa en sporthoj en sväng. Har ju gått och varit sugen ett flertal ggr sen jag sålde av min. Men nu fick jag min dos och håller mig till motard istället.

Denna gången hade jag flax och fick bara som alla andra lite klagomål på skylt och att jag har glömt sätta på skattekvittot...tur att han inte såg hjulningen precis innan :gnissla

vart stod grisarna då????????:mad:

peteR1000 skrev:
2385306 Nemas problemas! Kul att testa en sporthoj en sväng. Har ju gått och varit sugen ett flertal ggr sen jag sålde av min. Men nu fick jag min dos och håller mig till motard istället.

Fan, ni var väl nästan hemma då eller???:mad:

Annars, tack för idag!!!:yoparty

mofoMx skrev:
2385312 vart stod grisarna då????????:mad:

vet inte vad det heter men från där vi skiljdes åt och där i korsningen man svänger mot partille stod aset och viftade :3freak

Var helt 100 på att han hade sett när jag slanga eftersom man ändå såg rätt långt från där han stod. Stod och tänkte på att blåneka till allt om han anklagade mig för nåt men det behövdes aldrig.

peteR1000 skrev:
2385345 vet inte vad det heter men från där vi skiljdes åt och där i korsningen man svänger mot partille stod aset och viftade :3freak

Var helt 100 på att han hade sett när jag slanga eftersom man ändå såg rätt långt från där han stod. Stod och tänkte på att blåneka till allt om han anklagade mig för nåt men det behövdes aldrig.

vid trafikljusen i korsningen mot gunnilse/bergsjön?????
klarade han kortet???

mofoMx skrev:
2385349 vid trafikljusen i korsningen mot gunilse/bergsjön?????

Stämmer nog. Rödljus är det där och mot partille-hållet så är den en jävligt go kurvig väg uppför backen.

Ja kortet klara sig, så det var ju jävligt skönt...fast han dillade nåt om nån varning på körkortet :va

peteR1000 skrev:
2385355 Stämmer nog. Rödljus är det där och mot partille-hållet så är den en jävligt go kurvig väg uppför backen.

Ja kortet klara sig, så det var ju jävligt skönt...fast han dillade nåt om nån varning på körkortet :va

ajajaj:gnissla

:mad: :mad: :mad: :mad:

1600:- fattigare. 96 på 70 väg. och gnällde lite på skylten också. tur man klarade kortet iallafall.

edit "varningen" han mena väl att det är hårdare nästa gång +25 km eller är jag helt ute...

Har iallafall ingen tidigare varning och ingen prövotid.

Last edited:
Micke-78 skrev:
2385369 :mad: :mad: :mad: :mad:

1600:- fattigare. 96 på 70 väg. och gnällde lite på skylten också. tur man klarade kortet iallafall.

edit "varningen" han mena väl att det är hårdare nästa gång +25 km eller är jag helt ute...

Fan vilket oflyt!!!
Bryter du inte handen får du böter....:pannkyss

Micke-78 skrev:
2385369 :mad: :mad: :mad: :mad:

din avatar blev plötsligt ganska passande :D

Shiit de va länge sen ja slanga så mycke på så liten tid...

eller ja mena ja kan ju inte å den e aldeles för brutal för mig,
så NANO behöver inte oroa sig över nå sånt :pannkyss

Löjligt kul, enda jobbiga att ja åkt me visitet upp hela kvällen typ.
har en å annan insekt i ögat :D

kul som fan va de iaf. dock lite väl många stopp bara enlg min smak.

johnny bravo skrev:
2385473 Shiit de va länge sen ja slanga så mycke på så liten tid...

eller ja mena ja kan ju inte å den e aldeles för brutal för mig,
så NANO behöver inte oroa sig över nå sånt :pannkyss

Löjligt kul, enda jobbiga att ja åkt me visitet upp hela kvällen typ.
har en å annan insekt i ögat :D

kul som fan va de iaf. dock lite väl många stopp bara enlg min smak.

hehe det såg jätte fint ut :tummenupp

fick till några fina repor på slangen idag igen :yoparty surt bara att jag lyckades få punka... alldrig mera dikeskörning för min del :huvet

Robertzon skrev:
2385509 hehe det såg jätte fint ut :tummenupp

fick till några fina repor på slangen idag igen :yoparty surt bara att jag lyckades få punka... alldrig mera dikeskörning för min del :huvet

Tack! ovan så de går ju inte så långt som man vill...

jafan du fick till ett par schysta repor :tummenupp :yoparty

Verkade vara en bra tur, så jävla typiskt när man är sjuk.
Alltid bra väder och/eller bra körning.
Men men får bli lite mer piller så är man kanske bättre tills på lördag:öl :öl :fyllisar

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT