Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Tog en snabb bild på nya hojen...

Sticker in mot stan snart, tänkte kolla blackrace (eller vad det nu är?) på Bananpiren en sväng. Kollar GP också...

Last edited by a moderator:
Henkepenk skrev:
2387956 Tog en snabb bild på nya hojen...

Sticker in mot stan snart, tänkte kolla blackrace (eller vad det nu är?) på Bananpiren en sväng. Kollar GP också...

hmmmm.. vad det inte en 05:a du skulle köpa?!:va

Ja får väl tacka för en trevlig tur ikväll!!!

vet bara att en av er är Liiinus

sen även fast det bara blev jag och smurfen kvar så va de kul :) :tummenupp

Last edited:
Sjyssta bilder Dr:Predator.... Filmen är under progess,,,:yoparty :yoparty Bilr de nån Lördags tur.. imorgon:va :va

Nä nu måste jag bara köpa en hoj till så att man kan åka me er grabbar i motard gänget men f..n det blir först till vintern då huset är klart.

ja, någon körning får det allt bli..... tänkte lagat mitt läckage på ventilkåpan i morgon men kom på att jag inte kommer åt momentnycklarna i morgon så får ta det en annan dag:huvet .

Snajjp skrev:
2388299 Nä nu måste jag bara köpa en hoj till så att man kan åka me er grabbar i motard gänget men f..n det blir först till vintern då huset är klart.

åka kan du väll göra med oss i alla fall... har nog aldrig nekat någon att åka med på turerna:va :tummenupp

Last edited:
Snajjp skrev:
2388299 Nä nu måste jag bara köpa en hoj till så att man kan åka me er grabbar i motard gänget men f..n det blir först till vintern då huset är klart.
Du är Välkommen till motard gänget.. :tummenupp :tummenupp :yoparty :yoparty

de var skoj som fan att köra på banan idag.tack till johnny bravo & smurfen för att ni guidade oss runt i gbg. när vi skulle tanka så började min hoj låta jävligt konstigt, satt som på nålar hela vägen hem.(låter som den ska skjuta kolven) så den behöver nog lite omvårdnad synd att man har tummen mitt i handen bara.

liiinus skrev:
2388490 de var skoj som fan att köra på banan idag.tack till johnny bravo & smurfen för att ni guidade oss runt i gbg. när vi skulle tanka så började min hoj låta jävligt konstigt, satt som på nålar hela vägen hem.(låter som den ska skjuta kolven) så den behöver nog lite omvårdnad synd att man har tummen mitt i handen bara.

Hur lät den ?

Lc4 motorer går sällan sönder.

Ska ni ut nåt idag? Kommer ner till GP o tittar och förstärker min abstinens lite.. :rolleyes: Lite regnvarning men det är väl inget hinder för en äkta motard-åkare? :yoparty

Sitter på GP nu i min gamla saab, bara regn och inget enstånkabröt...

Långa farbron skrev:
2388584 Hur lät den ?

de skramlde mer än vanligt de lät inte friskt, den är ganska ny survad så de borde inte vara nga problem. :va

Långa farbron skrev:
2388584 Hur lät den ?

de var mest på tomgång man hörde att de inte stog rätt till:gråta

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...