Vi som dricker öl framför SH.com

Nu jävlar, har städat hela jevla dan, tränat, och precis stått och gjort hamburgesmet och knådat till burgare som ligger i kylen och väntar på att bli stekta.

Nu belönar jag mig själv med folk:öl och en liten skål chips :tungan Och det smakar riktigt riktigt bra :nicka

eriksbergs julöl, kan det vara nåt?:va står tre stycken i kylen och väntar på... kyla:D och därefter uppdrickning:brynad tullade lite på julklappsbudgeten men vem fan vill sitta här utan öl när ni andra frestas så förbannat?...:gnissla

eriksbergs julöl, kan det vara nåt?:va står tre stycken i kylen och väntar på... kyla:D och därefter uppdrickning:brynad tullade lite på julklappsbudgeten men vem fan vill sitta här utan öl när ni andra frestas så förbannat?...:gnissla

Stoppa in dom i frysen jävla amatör :mad:

Stoppa in dom i frysen jävla amatör :mad:

ok, rättelse: en låg i frysen under en jävla massa iskuber i väntan på snabb kylning (dricks numera, smakade väl bra) och resten i kylen i väntan på lagom kylning:nicka

Man måste inte bli full min vän! Man kan dricka 1-2-3-4 öl ändå. :tummenupp

Att sitta hemma själv å bli full kan också vara skoj.. men man får ju trivas med att skratta å gråta ensam isf. He he

Med rätt musik så kan en "ensamfylla" bli något alldeles underbart!

Men drick med vänner och ansvarsfullt

det där med musik stämmer i alla fall, några öl och en gungig metallicalåt är fan så jääääävla nice!!:yoparty

Jaha... Nu schitte ja här igen och kommer inte ihåg vad jag borde skriva om eller inte heller om vilken dag det är. Borde jag va glae nu eftersom det bara är 5 dagar kvar tills jag får åka hem... :hicka Kommer inte ihåg hur fan jag kom hem, hur jag kom in eller vem fan snubben var som skjutsade hem mig i mörkblå uniform. Jag tänkte bara: Nu jävlar tar dom mig till duscharna!
Fan, man borde sluta dricka så mycket. Men va fan ska man göra när ölen här nere är billigare än Colan? :hicka Nu vill jag hem! På lördag, då jääääävlar! :fyllisar :dricka

Jaha.. Onsdag igen.. Öppnat första kungen och ska över till grannen där det ska spelas in musik å korkas öl hela kvällen lång! :rock :öl :rock

Suttit framför sh en stund å lyssnat till nya "Volbeat" som faktiskt vart ganska najs.. Aldrig hört dem förrut men hittade faktiskt 2-3 låtar som var helt ok! Annars är musik rådet för tillfället "The Cure - love song" från mitten av 90 talet nånstan tror jag, en jävligt bra låt! Dock gör "A perfect circle" den hundra ggr bättre men så är ju James maynard ett geni med... (vissa av er känner honom från "Tool" som han också sjunger i..) Deras version finns tyvärr bara i skit kvalite från en live spelning... Om någon kännner till nått annat om covern så är jag jävligt tacksam om den kunde fås nånstans i bra kvalle!

Så tanka hem eller köp mina tips å ha en underbar kväll bröder å systrar! :yoparty ... å just det.. drick öl!

Mvh Canidae

Jaha.. Onsdag igen.. Öppnat första kungen och ska över till grannen där det ska spelas in musik å korkas öl hela kvällen lång! :rock :öl :rock

Suttit framför sh en stund å lyssnat till nya "Volbeat" som faktiskt vart ganska najs.. Aldrig hört dem förrut men hittade faktiskt 2-3 låtar som var helt ok! Annars är musik rådet för tillfället "The Cure - love song" från mitten av 90 talet nånstan tror jag, en jävligt bra låt! Dock gör "A perfect circle" den hundra ggr bättre men så är ju James maynard ett geni med... (vissa av er känner honom från "Tool" som han också sjunger i..) Deras version finns tyvärr bara i skit kvalite från en live spelning... Om någon kännner till nått annat om covern så är jag jävligt tacksam om den kunde fås nånstans i bra kvalle!

Så tanka hem eller köp mina tips å ha en underbar kväll bröder å systrar! :yoparty ... å just det.. drick öl!

Mvh Canidae

Volbeat ganska najs?? du är fel på det, dom är så sjukt bra... bästa låten är the gardens tale....

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026