fredagsupptappad.
hmm.. upptappad, kul ord

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
fredagsupptappad.
hmm.. upptappad, kul ord
Det var åldern wiskeyn som jag bälgade i mig, sen kom jag på att det skulle vara i en annan tråd.vafalls!?
18 och ett halvt om jag får be!![]()
![]()
Det var åldern wiskeyn som jag bälgade i mig, sen kom jag på att det skulle vara i en annan tråd.
efter att ha mixat ett wallmans gig är de gott med öl![]()
Falcon Export
Jess, här sitter jag nu lite berusad igen, på någons för-fest å skriver på SH.com.... Kan en TS göra bättre ifrån sig för att hålla liv i tråden?
Bushido och MD!!! Vart håller ni hus?![]()
Jasså är du ljudtekniker? jag har själv startat ett enmansföretag som producent!Är du studio-ljudtekniker också?
*harkel harkel*.. Falcon Bayersk Export om jag får be![]()
Yay! Pary!
Var ute igår och söp så ikväll chillar jag, men ibland när jag känner för brukar man kunna ta en vanlig sketen folkis framför datorn, men då är det bara för den goda smaken av öl och inte supa, pallar inte supa själv framför datornMen när man är med polarna är det starköl eller inget!
En starköl smakar bättre.. så är det bara..![]()
Att bli full igen har ingen dött av.. (medveten utlämning av hur många gånger det rör sig om)![]()
jo det tycker jag medmen som sagt pallar inte dra i mig starköl själv, ensamfylla är rätt borring
![]()
Jess, här sitter jag nu lite berusad igen, på någons för-fest å skriver på SH.com.... Kan en TS göra bättre ifrån sig för att hålla liv i tråden?
Jaha, nu är det söndag och 3:e advent.. Vem blir först att ta en kall?![]()
Va fan!? Denna tråden skulle ha startats i september! Ända sen dess har jag VARJE kväll suttit med en öl i näven och surfat sporthoj.com här nere. Just nu känns det som om den enda positiva saken med Schweiz är att ölen är billig. 10 flaskor av det lokalt bryggda ölet för runt 60 kr. Helt ok! Fan, 6 dagar kvar tills jag åker hem. Fy fan vad skönt... Äntligen får man komma hem och lägga sig i garaget under något "motoriserat" och skita ner sig ordentligt. 6 dagar, 3 tentor.... I'll make it!
Skål!!!![]()
Jaha, nu är det söndag och 3:e advent.. Vem blir först att ta en kall?![]()
He he här har vi en värdig trådskrivare...![]()
Idag är jag bakis... Vaknade nyss, cheyen gick tidigt till jobbet... (jess, igår gick jag inte ensam hem!)![]()
![]()
![]()
Riktigt längesedan man tömde sist så idag har jag ett brett leénde över läpparna! Ölet kommer öppnas men inte ännu, måste andvända bilen lite först.
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |