Vi som dricker öl framför SH.com

Ikväll händer det

Ölen är inköpta, kaffet har redan spritt värme i kroppen, snart lite macka och sen ska det korkas upp! :öl
Tror jag iklär mig rollen som en hunk ikväll... (De som vart inne på min profil har ju sett vilken vacker kropp jag har)
Ikväll blir det ragga av! :tuttar

Öl.. jaha.... tråd-ämne? Bli full å skriva liv i tråd?

Jess, här sitter jag nu lite berusad igen, på någons för-fest å skriver på SH.com.... Kan en TS göra bättre ifrån sig för att hålla liv i tråden?

Bushido och MD!!! Vart håller ni hus? :fyllisar

Last edited:
efter att ha mixat ett wallmans gig är de gott med öl :)

Jasså är du ljudtekniker? jag har själv startat ett enmansföretag som producent!:) Är du studio-ljudtekniker också?

*harkel harkel*.. Falcon Bayersk Export om jag får be:tummenupp

Jess, här sitter jag nu lite berusad igen, på någons för-fest å skriver på SH.com.... Kan en TS göra bättre ifrån sig för att hålla liv i tråden?

Yay! Pary!:yoparty

Var ute igår och söp så ikväll chillar jag, men ibland när jag känner för brukar man kunna ta en vanlig sketen folkis framför datorn, men då är det bara för den goda smaken av öl och inte supa, pallar inte supa själv framför datorn:tungan Men när man är med polarna är det starköl eller inget!

Jasså är du ljudtekniker? jag har själv startat ett enmansföretag som producent!:) Är du studio-ljudtekniker också?

*harkel harkel*.. Falcon Bayersk Export om jag får be:tummenupp

Yay! Pary!:yoparty

Var ute igår och söp så ikväll chillar jag, men ibland när jag känner för brukar man kunna ta en vanlig sketen folkis framför datorn, men då är det bara för den goda smaken av öl och inte supa, pallar inte supa själv framför datorn:tungan Men när man är med polarna är det starköl eller inget!

En starköl smakar bättre.. så är det bara.. :fakta
Att bli full igen har ingen dött av.. (medveten utlämning av hur många gånger det rör sig om) :dricka

En starköl smakar bättre.. så är det bara.. :fakta
Att bli full igen har ingen dött av.. (medveten utlämning av hur många gånger det rör sig om) :dricka

jo det tycker jag med:tummenupp men som sagt pallar inte dra i mig starköl själv, ensamfylla är rätt borring:gnissla

jo det tycker jag med:tummenupp men som sagt pallar inte dra i mig starköl själv, ensamfylla är rätt borring:gnissla

Man måste inte bli full min vän! Man kan dricka 1-2-3-4 öl ändå. :tummenupp

Att sitta hemma själv å bli full kan också vara skoj.. men man får ju trivas med att skratta å gråta ensam isf. He he

Med rätt musik så kan en "ensamfylla" bli något alldeles underbart!

Men drick med vänner och ansvarsfullt

Jag lever, vaknade till för några timmar sen och har lite baksmälla..
Men jag börjar mjukt idag och smuttar på en smirnoff ice nu, jag skriker till när första ölen knäcks:yoparty

Va fan!? Denna tråden skulle ha startats i september! Ända sen dess har jag VARJE kväll suttit med en öl i näven och surfat sporthoj.com här nere. Just nu känns det som om den enda positiva saken med Schweiz är att ölen är billig. 10 flaskor av det lokalt bryggda ölet för runt 60 kr. Helt ok! Fan, 6 dagar kvar tills jag åker hem. Fy fan vad skönt... Äntligen får man komma hem och lägga sig i garaget under något "motoriserat" och skita ner sig ordentligt. 6 dagar, 3 tentor.... I'll make it!

Skål!!!:fyllisar

Jaha, nu är det söndag och 3:e advent.. Vem blir först att ta en kall? :fyllisar

Va fan!? Denna tråden skulle ha startats i september! Ända sen dess har jag VARJE kväll suttit med en öl i näven och surfat sporthoj.com här nere. Just nu känns det som om den enda positiva saken med Schweiz är att ölen är billig. 10 flaskor av det lokalt bryggda ölet för runt 60 kr. Helt ok! Fan, 6 dagar kvar tills jag åker hem. Fy fan vad skönt... Äntligen får man komma hem och lägga sig i garaget under något "motoriserat" och skita ner sig ordentligt. 6 dagar, 3 tentor.... I'll make it!

Skål!!!:fyllisar

He he här har vi en värdig trådskrivare...:tummenupp

Jaha, nu är det söndag och 3:e advent.. Vem blir först att ta en kall? :fyllisar

Idag är jag bakis... Vaknade nyss, cheyen gick tidigt till jobbet... (jess, igår gick jag inte ensam hem!) :tuttar :tuttar :tuttar
Riktigt längesedan man tömde sist så idag har jag ett brett leénde över läpparna! Ölet kommer öppnas men inte ännu, måste andvända bilen lite först.

:klappar
Och både du & jag vet att det var ölens förtjänst!!!

He he här har vi en värdig trådskrivare...:tummenupp

Idag är jag bakis... Vaknade nyss, cheyen gick tidigt till jobbet... (jess, igår gick jag inte ensam hem!) :tuttar :tuttar :tuttar
Riktigt längesedan man tömde sist så idag har jag ett brett leénde över läpparna! Ölet kommer öppnas men inte ännu, måste andvända bilen lite först.

jag har inga festande vänner och därmed ingen som bjuder ut mig på party, jag får inte gå på systemet, jag har inga pengar att handla 3,5:or på ica för och jag varken känner några som kan/vill köpa ut åt mig eller har pengar att betala dem med, så vafan tror du jag gör just nu??:va

jag sitter hemma och kolkar hembryggd glögg:D

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...